Ruim duizend deelnemers bij tweede 4 Mijl van Assen

Woensdag 11 september 2019 10:33 uur

Assen

Bron Nieuws.nl

Ruim duizend hardlopers staan zaterdag aan de start bij de 4 Mijl van Assen. De hardloopwedstrijd in het Anne Frank Park wordt voor de tweede keer gehouden.

Lees het volledige artikel op Nieuws.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Assen

Ruim duizend deelnemers bij tweede 4 Mijl van Assen

Meer meldingen in deze omgeving

Politie naar Kerkstraat in Assen vanwege ongeval met letsel
112 melding
Zaterdag 14 september 2019 om 17:20
Kerkstraat , Assen

Op 14 september 2019 om 17:19 is de politie met grote spoed uitgereden naar Kerkstraat te Assen.

Brandweer naar Thorbeckelaan in Assen vanwege gebouwbrand
112 melding
Zaterdag 14 september 2019 om 12:06
Thorbeckelaan , Assen

Op 14 september 2019 om 12:06 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Thorbeckelaan te Assen.

Brandweer naar Thorbeckelaan in Assen vanwege gebouwbrand
112 melding
Zaterdag 14 september 2019 om 12:05
Thorbeckelaan , Assen

Op 14 september 2019 om 12:05 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Thorbeckelaan te Assen.

Brandweer naar Thorbeckelaan in Assen vanwege brand
112 melding
Zaterdag 14 september 2019 om 11:58
Thorbeckelaan , Assen

Op 14 september 2019 om 11:57 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Thorbeckelaan te Assen.

Politie naar Asserstraat in Rhee vanwege ongeval met letsel
112 melding
Zaterdag 14 september 2019 om 11:53
Asserstraat , Rhee

Op 14 september 2019 om 11:53 is de politie met grote spoed uitgereden naar Asserstraat te Rhee.

Melding politie Asserstraat Rhee inzake ongeval
112 melding
Zaterdag 14 september 2019 om 11:53
Asserstraat , Rhee

#Drenthe #Politie Ongeval/Wegvervoer/Letsel prio 1 Rhee Asserstraat

Brandweer naar Thorbeckelaan in Assen vanwege brand
112 melding
Zaterdag 14 september 2019 om 11:49
Thorbeckelaan , Assen

Op 14 september 2019 om 11:49 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Thorbeckelaan te Assen.

Melding politie Peelo Assen
112 melding
Zaterdag 14 september 2019 om 09:54
Peelo , Assen

Een week verder... In #Assen is de dove buurman dood en de vijf die hem tot in zijn dood bewaakten, genieten van de nazomer.

Loons raadslid Frans Stobbelaar door stof na rijden onder invloed: ‘Ik ben stom geweest'..
112 melding
Woensdag 11 september 2019 om 11:53
Loon

KAATSHEUVEL - Raadslid Frans Stobbelaar van GemeenteBelangen in Loon op Zand is diep door het stof gegaan voor zijn fractiegenoten wegens rijden onder invloed.

Man betast meisje tijdens busrit: 'Ik voelde me vies en onveilig'.
112 melding
Woensdag 11 september 2019 om 01:29
Assen

10 tot 15 keer werd ze betast, terwijl ze voor haar gevoel geen kant op kon; ze zat tussen de man en het raam in. ,,Ik voelde me vies en onveilig”, verklaarde ze later bij de politie.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Assen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl