Op reis naar China? Vraag nu jouw visum aan!

Donderdag 10 oktober 2019 20:57 uur

Barneveld

Bron 112 Barneveld

Als jij binnenkort gaat reizen naar China voor een zakenreis of gewoon voor een vakantie dan heb je een visum nodig. Het is namelijk verplicht om een in bezit te zijn van een visum als je naar China gaat. Als je met minderjarige kinderen reist naar het Aziatische land dan moet je tevens een eigen visum voor hun regelen.

Lees het volledige artikel op 112 Barneveld

Bekijk al het lokale nieuws van Barneveld

Op reis naar China? Vraag nu jouw visum aan!

Meer meldingen in deze omgeving

Melding politie Barneveld
112 melding
Woensdag 23 oktober 2019 om 09:13
Barneveld

Kijkt u even mee @RWSverkeersinfo @Politie Dagelijkse kost ???30–>???1 Barneveld 2 auto's heel dik door ?? en de Doblo/Combo ontwijkt de file door rechtsaf te slaan Dit is geen toevallig filmpje hoor Lopende-band-werk?? Je kan je daar rijk schrijven aan prenten #verkeershufters.

Melding ongeval Barneveld
112 melding
Woensdag 23 oktober 2019 om 08:17
Barneveld

Auto's belanden boven op elkaar na ongeval bij Barneveld BARNEVELD Twee auto's zijn dinsdagavond op elkaar gebotst.

Melding ongeval Barneveld
112 melding
Dinsdag 22 oktober 2019 om 21:45
Barneveld

Auto´s belanden boven op elkaar na ongeval bij Barneveld BARNEVELD Twee auto´s zijn dinsdagavond op elkaar gebotst.

Melding ongeval Barneveld
112 melding
Dinsdag 22 oktober 2019 om 21:04
Barneveld

Bizar ongeval #A30 zojuist, geen gewonden.

Auto belandt op motorkap van andere auto na aanrijding in #Terschuur.
112 melding
Dinsdag 22 oktober 2019 om 20:52
Terschuur

TERSCHUUR - Op de A30 bij Terschuur is dinsdagavond een auto op de motorkap van een ander voertuig beland na een aanrijding. Er raakte niemand gewond.

Auto belandt op motorkap van andere auto na aanrijding in #Terschuur. 112 in Beeld.
112 melding
Dinsdag 22 oktober 2019 om 20:42
Terschuur

TERSCHUUR - Op de A30 bij Terschuur is dinsdagavond een auto op de motorkap van een ander voertuig beland na een aanrijding. Er raakte niemand gewond.

Auto belandt op dak van andere auto na aanrijding in #Terschuur. 112Scherpenzeel.
112 melding
Dinsdag 22 oktober 2019 om 20:38
Terschuur

TERSCHUUR - Op de A30 bij Terschuur is dinsdagavond een auto op de motorkap van een ander voertuig beland na een aanrijding. Er raakte niemand gewond.

Gewonden bij vechtpartij op de Archimedesstraat in #Barneveld.
112 melding
Dinsdag 22 oktober 2019 om 17:22
Archimedesstraat , Barneveld

De politie is op zoek naar getuigen die mogelijke de aanleiding tot de vechtpartij kennen of die de vechtpartij zelf gezien hebben

Gewonden bij vechtpartij op de Archimedesstraat in #Barneveld. 112Vallei.
112 melding
Dinsdag 22 oktober 2019 om 17:15
Archimedesstraat , Barneveld

De politie is op zoek naar getuigen die mogelijke de aanleiding tot de vechtpartij kennen of die de vechtpartij zelf gezien hebben

Melding politie Archimedesstraat Barneveld inzake vechtpartij
112 melding
Dinsdag 22 oktober 2019 om 15:36
Archimedesstraat , Barneveld

Politie zoekt getuigen van vechtpartij in Barneveld BARNEVELD De politie in Barneveld roept getuigen op naar aanleiding van een vechtpartij, afgelopen vrijdag in de omgeving van de Archimedesstraat in Barneveld. Het geweldsdelict .....

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Barneveld

Instellen