TIW-Survivors wint van OVVO: 14-1 - DiemerNieuws

Woensdag 11 september 2019 16:28 uur

Diemen

Bron DiemerNieuws (Blog)

DIEMEN - Het eerste herenhonkbalteam van TIW-Survivors heeft zondag de uitwedstrijd tegen OVVO met 14-1 gewonnen.

Lees het volledige artikel op DiemerNieuws (Blog)

Bekijk al het lokale nieuws van Diemen

TIW-Survivors wint van OVVO: 14-1 - DiemerNieuws

Meer meldingen in deze omgeving

Ambulance naar Berkenplein in Diemen
112 melding
Woensdag 18 september 2019 om 14:13
Berkenplein , Diemen

Op 18 september 2019 om 14:13 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Berkenplein 1112 te Diemen.

Brandweer naar Fregat in Diemen vanwege reanimatie
112 melding
Woensdag 18 september 2019 om 10:11
Fregat , Diemen

Op 18 september 2019 om 10:10 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Fregat te Diemen.

Ambulance naar Fregat in Diemen
112 melding
Woensdag 18 september 2019 om 10:09
Fregat , Diemen

Op 18 september 2019 om 10:09 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Fregat 1113 te Diemen.

@groenlinks Ik vraag dit jaar een neppistool aan de Sint.
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 19:38
Diemen

Wellicht dat Piet er een in een ambtswoning kan vinden...al hoop ik niet dat hij daar een wethouder treft! .

Ambulance naar Buitenlust in Diemen
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 16:50
Buitenlust , Diemen

Op 17 september 2019 om 16:49 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Buitenlust 1111 te Diemen.

Ambulance naar Ouddiemerlaan in Diemen
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 09:24
Ouddiemerlaan , Diemen

Op 17 september 2019 om 09:24 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Ouddiemerlaan 1111 te Diemen.

Nu online! Bekijk mijn nieuwste video via de onderstaande link!
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 08:09
Diemen

Veel hulpdiensten met spoed op de Veiligheidsmarkt in Amsterdam o.a. een Crashtender, ProRail, de nieuwe elektrische politiewagen en veel meer. @KazerneVictorAA . (Delen word gewaardeerd).

Ambulance naar Henry Dunantlaan in Diemen
112 melding
Maandag 16 september 2019 om 22:35
Henry Dunantlaan , Diemen

Op 16 september 2019 om 22:35 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Henry Dunantlaan 1111 te Diemen.

Nu online! Bekijk mijn nieuwste video via de onderstaande link!
112 melding
Maandag 16 september 2019 om 08:13
Diemen

Veel hulpdiensten met spoed op de Veiligheidsmarkt in Amsterdam o.a. een Crashtender, ProRail, de nieuwe elektrische politiewagen en veel meer. @KazerneVictorAA . (Delen word gewaardeerd).

Zes arrestaties voor oplichting voor bijna 100.000 euro via nep-Tikkies. via @NUnl
112 melding
Zondag 15 september 2019 om 16:10
Diemen

De politie heeft zes mannen uit Groningen en Diemen aangehouden die ervan worden verdacht mensen te hebben opgelicht voor in totaal bijna 100.000 euro door middel van een truc met een nep-Tikkie, meldt de Politie Noord-Nederland donderdag.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Diemen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl