UWV bekijkt dossiers 2000 arbeidsongeschikten opnieuw

Woensdag 12 juni 2019 20:05 uur

Groningen

Bron OOG TV

Uitkeringsinstantie UWV gaat in Groningen een kleine tweeduizend dossiers van arbeidsongeschikten opnieuw bekijken. De dossiers werden beoordeeld door verpleegkundigen, terwijl een verzekeringsarts dat had moeten doen.

Lees het volledige artikel op OOG TV

Bekijk al het lokale nieuws van Groningen

UWV bekijkt dossiers 2000 arbeidsongeschikten opnieuw

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar Wagnersingel in Groningen
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 14:56
Wagnersingel , Groningen

Op 7 juli 2020 om 14:55 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Wagnersingel te Groningen.

UMCG Ambulancezorg en @ambulancezorgln hebben de eerste #Volvo XC90 als ambulance voor Friesland, Drenthe en Limburg-Noord in hun wagenpark opgenomen.
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 11:13
UMCG

Meer informatie neem een kijkje op onze website:. #samenwerken #ambulancezorg #UMCG.

Politie met grote spoed naar Meeuwerderweg in Groningen vanwege ongeval met letsel
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 10:51
Meeuwerderweg , Groningen

Op 7 juli 2020 om 10:51 is de politie met grote spoed uitgereden naar Meeuwerderweg te Groningen.

Veigheidsregio Groningen: #Verbod op #protesten met #trekkers & andere #landbouwvoertuigen in heel #Groningen Politie, brandweer en ambulances zijn gehinderd.
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 10:46
Groningen

'Dit is bedreigend voor de gezondheid' Het verbod gaat direct in en duurt een week. ?????? .

Alle 51 arrestanten die zaterdagmiddag zijn aangehouden bij de uit de hand gelopen demonstratie in Wageningen, zijn op vrije voeten. Dat meldt de politie.. #nieuws #wageningen
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 09:29
Groningen

Alle 51 arrestanten die zaterdagmiddag zijn aangehouden bij de uit de hand gelopen demonstratie in Wageningen, zijn op vrije voeten. Dat meldt de politie.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 09:16
Groningen

"Akkoord op hoofdlijnen over meerkosten Ring Zuid" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 09:16
Venuslaan , Groningen

"Man in scootmobiel aangereden op Venuslaan" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 09:16
Groningen

"Verbod op demonstreren met landbouwvoertuigen in Groningen" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 09:16
Zandsteenlaan , Groningen

"Schietincident in Vinkhuizen, zes verdachten aangehouden (Video)" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 09:16
Zandsteenlaan , Groningen

Groningen - De politie werd maandagmiddag opgeroepen voor een melding van een mogelijke schietpartij aan de Zandsteenlaan in Vinkhuizen.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Groningen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl