Rookontwikkeling na brandje pizza oven Eten & Co (Video)

Donderdag 10 oktober 2019 23:23 uur

Groningen

Bron 112 Groningen

Groningen - Eten & Co aan de Stettinweg in de stad is donderdagavond enige tijd ontruimd geweest vanwege een brandmelding. Meldt Oogtv.nl

Lees het volledige artikel op 112 Groningen

Bekijk al het lokale nieuws van Groningen

Rookontwikkeling na brandje pizza oven Eten & Co (Video)

Meer meldingen in deze omgeving

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 22 oktober 2019 om 00:45
Koninginnelaan , Groningen

"Overval op café Stadstuin in Groningen (Video)" #nieuws #groningen #112.

: Overval op eetcafe De Stadstuin -.
112 melding
Maandag 21 oktober 2019 om 23:01
Groningerweg , Groningen

Groningen – In een vijver aan de Radiumstraat is zaterdagochtend een overleden man aangetroffen.  Share This:

Melding overval Koninginnelaan Groningen
112 melding
Maandag 21 oktober 2019 om 22:08
Koninginnelaan , Groningen

Overval Eetcafé De Stadstuin Groningen: Eetcafé De Stadstuin aan de Koninginnelaan in Groningen is maandagavond overvallen door mogelijk twee daders.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Maandag 21 oktober 2019 om 22:04
Graaf Adolfstraat , Groningen

"Scooterrijder en fietser botsen in Groningen" #nieuws #groningen #112.

Melding ambulance UMCG
112 melding
Maandag 21 oktober 2019 om 21:51
UMCG

Mijn man heeft, vroeger, als Ambulance verpleegkundige hetzelde meegemaakt!

Melding overval Groningen
112 melding
Maandag 21 oktober 2019 om 21:48
Groningen

Overval op café Stadstuin in #Groningen.

Politie met grote spoed naar Graaf Adolfstraat in Groningen vanwege ongeval met letsel
112 melding
Maandag 21 oktober 2019 om 21:46
Graaf Adolfstraat , Groningen

Op 21 oktober 2019 om 21:46 is de politie met grote spoed uitgereden naar Graaf Adolfstraat te Groningen.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Maandag 21 oktober 2019 om 21:39
Koninginnelaan , Groningen

"Overval op café Stadstuin in Groningen" #nieuws #groningen #112.

Melding overval Koninginnelaan Groningen
112 melding
Maandag 21 oktober 2019 om 21:38
Koninginnelaan , Groningen

Overval of poging overval: Ivm verdachte omstandigheden omgeving Koninginnelaan vragen wij u als u informatie heeft over 2 wegrennende personen ons te bellen.

#Groningen Overval horecagelegenheid, daders gevlucht Koninginnelaan Groningen.
112 melding
Maandag 21 oktober 2019 om 21:33
Koninginnelaan , Groningen

GRONINGEN - Maandagavond 21 oktober rond 21.00 uur heeft een overval plaatsgevonden op een horecagelegenheid aan de Koninginnelaan in Groningen.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Groningen

Instellen