Heb ik een toeter op mijn scootmobiel of op mijn waterscooter?

Woensdag 12 juni 2019 22:33 uur

Haarlem

Bron Nieuws.nl

Vandaag werd op het circuit van Zandvoort voor de tweede keer het NK Scootmobiel georganiseerd. Teams uit iedere provincie, elk bestaande uit 6 personen, gingen met elkaar de strijd aan. En presteert Max Verstappen het beste bij regen, bij de deelnemers aan deze ludieke race was dat niet anders.

Lees het volledige artikel op Nieuws.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Haarlem

Heb ik een toeter op mijn scootmobiel of op mijn waterscooter?

Meer meldingen in deze omgeving

Traumahelikopter naar Waddenstraat in Haarlem
112 melding
Vrijdag 19 juli 2019 om 00:51
Waddenstraat 2036, Haarlem

In de nacht van donderdag op vrijdag 19 juli 2019 om 00:51 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Waddenstraat 2036 te Haarlem.

Traumahelikopter naar Texelhof in Haarlem
112 melding
Zondag 14 juli 2019 om 12:00
Texelhof 2036, Haarlem

Op 14 juli 2019 om 11:59 is de traumahelikopter uitgevlogen naar Texelhof 2036 te Haarlem.

Traumahelikopter naar Kinkerstraat in Haarlem
112 melding
Vrijdag 12 juli 2019 om 21:12
Kinkerstraat 2032, Haarlem

Op 12 juli 2019 om 21:12 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Kinkerstraat 2032 te Haarlem.

Traumahelikopter naar Eendrachtstraat in Haarlem
112 melding
Vrijdag 5 juli 2019 om 22:25
Eendrachtstraat 2013, Haarlem

Op 5 juli 2019 om 22:25 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Eendrachtstraat 2013 te Haarlem.

Traumahelikopter naar Zijlstraat in Haarlem
112 melding
Zaterdag 29 juni 2019 om 01:00
Zijlstraat 2011, Haarlem

In de nacht van vrijdag op zaterdag 29 juni 2019 om 00:59 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Zijlstraat 2011 te Haarlem.

Traumahelikopter naar Schotersingel in Haarlem
112 melding
Maandag 24 juni 2019 om 17:29
Schotersingel 2023, Haarlem

Op 24 juni 2019 om 17:29 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Schotersingel 2023 te Haarlem.

Traumahelikopter naar Schotlandstraat in Haarlem
112 melding
Vrijdag 7 juni 2019 om 10:48
Schotlandstraat 2034, Haarlem

Op 7 juni 2019 om 10:47 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Schotlandstraat 2034 te Haarlem.

Traumahelikopter naar Ambonstraat in Haarlem
112 melding
Maandag 3 juni 2019 om 18:12
Ambonstraat 2022, Haarlem

Op 3 juni 2019 om 18:12 is de traumahelikopter uitgevlogen naar Ambonstraat 2022 te Haarlem.

Traumahelikopter naar Planetenplein in Haarlem
112 melding
Zondag 19 mei 2019 om 18:22
Planetenplein 2024, Haarlem

Op 19 mei 2019 om 18:22 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Planetenplein 2024 te Haarlem.

Traumahelikopter naar Engelandlaan in Haarlem
112 melding
Vrijdag 10 mei 2019 om 19:05
Engelandlaan 2034, Haarlem

Op 10 mei 2019 om 19:05 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Engelandlaan 2034 te Haarlem.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Haarlem

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl