Bestuurssecretaris (lid MT), met ICT affiniteit 24 uur per week in Hoofddorp (Stichting Gezondheidsc

Donderdag 13 februari 2020 16:33 uur

Hoofddorp

Bron Zorgvisie

Stichting Gezondheidscentra Haarlemmermeer (SGH) is een organisatie waar ruim 125 medewerkers werkzaam zijn in een van de drie gezondheidscentra en/of de huisartsenpost Haarlemmermeer. Binnen de gezondheidscentra verlenen we huisartsenzorg, fysiotherapie en beschikken we over twee apotheken. In de dagelijkse aansturing van de organisatie wordt er ondersteuning geboden door de medewerkers van de staf op het gebied van beleid, financiële administratie, HR en ICT. Doelstelling van de stichting is het bieden van kwalitatief goede geïntegreerde eerstelijnszorg.

Lees het volledige artikel op Zorgvisie

Bekijk al het lokale nieuws van Hoofddorp

Bestuurssecretaris (lid MT), met ICT affiniteit 24 uur per week in Hoofddorp (Stichting Gezondheidsc

Meer meldingen in deze omgeving

> Izaira F. Als ik de berichtgeving zo'n beetje volg, lijkt 'diversiteit' geen goed idee bij de douane.
112 melding
Donderdag 20 februari 2020 om 20:38
Hoofddorp

Of de politie. Of bij zorgmanagers. Waar wel eigenlijk? Lek bij douane lijkt niet te dichten.

Ambulance naar Breeburgsingel in Hoofddorp vanwege verkeersongeval
112 melding
Donderdag 20 februari 2020 om 15:45
Breeburgsingel , Hoofddorp

Op 20 februari 2020 om 15:44 is de ambulancedienst uitgereden naar Breeburgsingel te Hoofddorp.

Ambulance met gepaste spoed naar Corversbos in Hoofddorp
112 melding
Donderdag 20 februari 2020 om 13:05
Corversbos , Hoofddorp

Op 20 februari 2020 om 13:04 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Corversbos te Hoofddorp.

> Izaira F. Als ik de berichtgeving zo'n beetje volg, lijkt 'diversiteit' geen goed idee bij de douane.
112 melding
Donderdag 20 februari 2020 om 07:03
Hoofddorp

Of de politie. Of bij zorgmanagers. Waar wel eigenlijk? Lek bij douane lijkt niet te dichten.

> Izaira F. Als ik de berichtgeving zo'n beetje volg, lijkt 'diversiteit' geen goed idee bij de douane.
112 melding
Donderdag 20 februari 2020 om 01:05
Hoofddorp

Of de politie. Of bij zorgmanagers. Waar wel eigenlijk? Lek bij douane lijkt niet te dichten.

> Izaira F. Als ik de berichtgeving zo'n beetje volg, lijkt 'diversiteit' geen goed idee bij de douane.
112 melding
Donderdag 20 februari 2020 om 00:37
Hoofddorp

Of de politie. Of bij zorgmanagers. Waar wel eigenlijk? Lek bij douane lijkt niet te dichten.

> Izaira F. Als ik de berichtgeving zo'n beetje volg, lijkt 'diversiteit' geen goed idee bij de douane.
112 melding
Donderdag 20 februari 2020 om 00:30
Hoofddorp

Of de politie. Of bij zorgmanagers. Waar wel eigenlijk? Lek bij douane lijkt niet te dichten.

> Izaira F. Als ik de berichtgeving zo'n beetje volg, lijkt 'diversiteit' geen goed idee bij de douane.
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 23:19
Hoofddorp

Of de politie. Of bij zorgmanagers. Waar wel eigenlijk? Lek bij douane lijkt niet te dichten.

> Izaira F. Als ik de berichtgeving zo'n beetje volg, lijkt 'diversiteit' geen goed idee bij de douane.
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 23:15
Hoofddorp

Of de politie. Of bij zorgmanagers. Waar wel eigenlijk? Lek bij douane lijkt niet te dichten.

> Izaira F. Als ik de berichtgeving zo'n beetje volg, lijkt 'diversiteit' geen goed idee bij de douane.
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 20:44
Hoofddorp

Of de politie. Of bij zorgmanagers. Waar wel eigenlijk? Lek bij douane lijkt niet te dichten.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Hoofddorp

Instellen