Van Hecke wacht op groen licht: ''Frustrerend voor Jan Paul''

Woensdag 16 september 2020 11:33 uur

Heerenveen

Bron Fean Online

Reon Boeringa laat op de website van Voetbal International weten dat SC Heerenveen 'vandaag of morgen' groen licht verwacht rondom de transfer van Jan Paul van Hecke. De centrumverdediger kan daardoor zaterdag zijn debuut maken.

Lees het volledige artikel op Fean Online

Bekijk al het lokale nieuws van Heerenveen

Van Hecke wacht op groen licht: ''Frustrerend voor Jan Paul''

Meer meldingen in deze omgeving

Deel Nijehaske even zonder stroom door kortsluiting in transformatorhuisje: De brandweer is din....
112 melding
Dinsdag 29 september 2020 om 22:55
Bolster , Heerenveen

De brandweer is dinsdagavond opgeroepen voor een brand in een transformatorhuisje aan de Bolster in Heerenveen. Omstanders hoorden geknetter uit het kastje komen en sloegen alarm.

Deel Nijehaske tijdelijk zonder stroom door kortsluiting in elektrahuisje
112 melding
Dinsdag 29 september 2020 om 22:32
Bolster , Nijehaske

HEERENVEEN -Dinsdagavond ontstond kortsluiting in een elektrahuisje van Liander aan de Bolster in Nijehaske. De brandweer kwam met spoed... -..

Brandweer met grote spoed naar Bolster in Heerenveen
112 melding
Dinsdag 29 september 2020 om 19:46
Bolster , Heerenveen

Op 29 september 2020 om 19:45 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Bolster te Heerenveen.

Melding politie Heerenveen
112 melding
Dinsdag 29 september 2020 om 16:21
Heerenveen

Jaylano (3 jaar) is terecht. Hij werd sinds 17 september 2020 vermist vanuit #Heerenveen en is volgens de politie in goede gezondheid aangetroffen. Hartelijk dank voor het delen! ????.

ECLI:NL:RBNNE:2020 Rechtbank Noord-Nederland, 24-09-2020, 18/740043-19 De rechtbank heeft verdachte voor openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen en poging tot diefstal in vereniging vergezeld van geweld tegen personen veroordeeld tot een....
112 melding
Dinsdag 29 september 2020 om 01:49
Heerenveen

- ( meermalen) met kracht tegen het hoofd heeft geschopt en/of getrapt, terwijl de uitvoering van dat voorgenomen misdrijf niet is voltooid;

Brandweer met grote spoed naar Herenwal in Heerenveen
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 17:09
Herenwal , Heerenveen

Op 28 september 2020 om 17:09 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Herenwal te Heerenveen.

Brandweer met grote spoed naar Fok in Heerenveen
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 17:07
Fok , Heerenveen

Op 28 september 2020 om 17:06 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Fok te Heerenveen.

Brandweer met grote spoed naar Fok in Heerenveen
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 17:03
Fok , Heerenveen

Op 28 september 2020 om 17:02 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Fok te Heerenveen.

Een 3-jarig jongetje en zijn 31-jarige moeder uit Heerenveen die werden vermist, zijn in goede gezondheid teruggevonden in Duitsland.
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 14:09
Heerenveen

Ze waren in de deelstaat Hessen, meldt de politie Fryslân op Twitter.. #nieuws #heerenveen

Melding politie Heerenveen
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 12:59
Heerenveen

Jaylano (3 jaar) is terecht. Hij werd sinds 17 september 2020 vermist vanuit #Heerenveen en is volgens de politie in goede gezondheid aangetroffen. Hartelijk dank voor het delen! ????.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Heerenveen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl