MAG DAT: je afval naast de wijkcontainer zetten als die vol is? - indebuurt

Zaterdag 1 mei 2021 09:15 uur

Hengelo

Bron indebuurt

Heel vervelend en frustrerend. Je komt met je zak afval naar de wijkcontainer, opent hem met je pasje en sh*t: de container zit vol. Je afval weer mee naar huis nemen zie je niet zitten, dus dan de zak maar naast de container. Maar mag dat eigenlijk wel?

Lees het volledige artikel op indebuurt

Bekijk al het lokale nieuws van Hengelo

MAG DAT: je afval naast de wijkcontainer zetten als die vol is? - indebuurt

Meer meldingen in deze omgeving

Melding brandalarm Hengelo
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 09:09
Hengelo

Een brandalarm tijdens vaccinatie, moeten we nu naar buiten? ????.

Politie naar Deldenerstraat in Hengelo vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 10:18
Deldenerstraat , Hengelo

Op 21 juni 2021 om 10:17 is de politie uitgereden naar Deldenerstraat te Hengelo.

Politie naar Deldenerstraat in Hengelo vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 10:15
Deldenerstraat , Hengelo

Op 21 juni 2021 om 10:15 is de politie uitgereden naar Deldenerstraat te Hengelo.

Politie haalt Lamborghini met 119 km/u van de weg in Hengelo.
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 08:40
Hengelo

Hengelo - Zaterdagavond kreeg de politie van Team Verkeer Oost-Nederland meerdere meldingen van de melding van een Lamborghini die met hoge snelheid zou rijden.

Brandweer met gepaste spoed naar Geerdinksweg in Hengelo
112 melding
Zondag 20 juni 2021 om 15:49
Geerdinksweg , Hengelo

Op 20 juni 2021 om 15:49 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Geerdinksweg te Hengelo.

Brandweer met gepaste spoed naar Geerdinksweg in Hengelo
112 melding
Zondag 20 juni 2021 om 15:33
Geerdinksweg , Hengelo

Op 20 juni 2021 om 15:32 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Geerdinksweg te Hengelo.

Brandweer met gepaste spoed naar Geerdinksweg in Hengelo
112 melding
Zondag 20 juni 2021 om 14:39
Geerdinksweg , Hengelo

Op 20 juni 2021 om 14:39 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Geerdinksweg te Hengelo.

Politie haalt Lamborghini met 119 km/u van de weg in Hengelo.
112 melding
Zondag 20 juni 2021 om 10:47
Hengelo

Hengelo - Zaterdagavond kreeg de politie van Team Verkeer Oost-Nederland meerdere meldingen van de melding van een Lamborghini die met hoge snelheid zou rijden.

Politie naar Industriestraat in Hengelo vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Zaterdag 19 juni 2021 om 17:18
Industriestraat , Hengelo

Op 19 juni 2021 om 17:18 is de politie uitgereden naar Industriestraat te Hengelo.

Mysterie opgelost: daarom zijn deze bordjes in Hengelo zo belangrijk voor hulpdiensten -..
112 melding
Zaterdag 19 juni 2021 om 15:00
Hengelo

Het valt je niet op, maar als je de bordjes eenmaal hebt gespot zie je ze overal.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Hengelo

Instellen