Stadspodium GO sluit seizoen voortijdig af

Dinsdag 31 maart 2020 15:09 uur

Leerdam

Bron Het Kontakt Leerdam

LEERDAM • Alle nog geplande activiteiten in het Leerdamse Stadspodium GO van het seizoen 2019-2020 zijn in verband met de maatregelen ter bestrijding van het Corona-virus afgelast.

Lees het volledige artikel op Het Kontakt Leerdam

Bekijk al het lokale nieuws van Leerdam

Stadspodium GO sluit seizoen voortijdig af

Meer meldingen in deze omgeving

Autodief botst op brug na massale achtervolging, vlucht en raakt zwaargewond  De man was zo zwaar gewond, dat een traumahelikopter werd opgeroepen.
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 07:39
Diefdijk , Schoonrewoerd

Onduidelijk is of hij zijn verwondingen opliep door het ongeval of door beten van de hond. .

@MrTops17 @Bart_Collard En als de politie massaal een kerkdienst volgt, mag dat ook niet?
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 00:09
Oosterwijk

Ik zeg, moet kunnen, wij hebben wetten die de scheiding tussen kerk en staat regelen, daar heb je geen biddende politiemensen in de kerk of moskee voor nodig: .

@Holly1755 @Bart_Collard @LavieJanRoos En als de politie massaal een kerkdienst volgt, mag dat ook niet?
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 00:08
Oosterwijk

Ik zeg, moet kunnen, wij hebben wetten die de scheiding tussen kerk en staat regelen, daar heb je geen biddende politiemensen in de kerk of moskee voor nodig: .

@JB65P @Bart_Collard @ANanninga En als de politie massaal een kerkdienst volgt, mag dat ook niet?
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 00:08
Oosterwijk

Ik zeg, moet kunnen, wij hebben wetten die de scheiding tussen kerk en staat regelen, daar heb je geen biddende politiemensen in de kerk of moskee voor nodig: .

@WeimerSandra @Bart_Collard En als de politie massaal een kerkdienst volgt, mag dat ook niet?
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 00:08
Oosterwijk

Ik zeg, moet kunnen, wij hebben wetten die de scheiding tussen kerk en staat regelen, daar heb je geen biddende politiemensen in de kerk of moskee voor nodig: .

@MaarAlleen @Bart_Collard @LavieJanRoos En als de politie massaal een kerkdienst volgt, mag dat ook niet?
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 00:08
Oosterwijk

Ik zeg, moet kunnen, wij hebben wetten die de scheiding tussen kerk en staat regelen, daar heb je geen biddende politiemensen in de kerk of moskee voor nodig: .

@AntonPrince7 @Bart_Collard @ZilteBotte En als de politie massaal een kerkdienst volgt, mag dat ook niet?
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 00:07
Oosterwijk

Ik zeg, moet kunnen, wij hebben wetten die de scheiding tussen kerk en staat regelen, daar heb je geen biddende politiemensen in de kerk of moskee voor nodig: .

@blucinzia @Bart_Collard En als de politie massaal een kerkdienst volgt, mag dat ook niet?
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 00:07
Oosterwijk

Ik zeg, moet kunnen, wij hebben wetten die de scheiding tussen kerk en staat regelen, daar heb je geen biddende politiemensen in de kerk of moskee voor nodig: .

@FREEKBlokzijl @Bart_Collard En als de politie massaal een kerkdienst volgt, mag dat ook niet?
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 00:07
Oosterwijk

Ik zeg, moet kunnen, wij hebben wetten die de scheiding tussen kerk en staat regelen, daar heb je geen biddende politiemensen in de kerk of moskee voor nodig: .

@Joe__Melon @Bart_Collard En als de politie massaal een kerkdienst volgt, mag dat ook niet?
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 00:07
Oosterwijk

Ik zeg, moet kunnen, wij hebben wetten die de scheiding tussen kerk en staat regelen, daar heb je geen biddende politiemensen in de kerk of moskee voor nodig: .

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Leerdam

Instellen