Nieuws - Basisschool Triangel is foutparkeerders zat - Omroep Flevoland

Zaterdag 9 november 2019 10:56 uur

Lelystad

Bron Omroep Flevoland

Basisschool De Triangel in Lelystad is de parkeeroverlast rondom de school meer dan zat. Onlangs hebben alle ouders een brief ontvangen van de directie. Hierin staat dat er strenger opgetreden wordt tegen foutparkeerders. Sinds de politie boetes uitdeelt, gaat het volgens directeur Joop Aalbers al iets beter. De meeste ouders parkeren nu op het parkeerterrein van de Plus-supermarkt.

Lees het volledige artikel op Omroep Flevoland

Bekijk al het lokale nieuws van Lelystad

Nieuws - Basisschool Triangel is foutparkeerders zat - Omroep Flevoland

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met gepaste spoed naar Rode Klif in Lelystad
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 21:19
Rode Klif , Lelystad

Op 13 november 2019 om 21:18 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Rode Klif te Lelystad.

Dood door schuld. ???????? @LeonieVestering van @PvdDFlevoland dient vandaag motie van wantrouwen in tegen college na onrechtmatig doden van honderden gezonde edelherten in #Oostvaardersplassen  Lees ????..
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 20:37
Lelystad

De Partij voor de Dieren dient woensdag tijdens de Statenvergadering een motie van wantrouwen in tegen het college van gedeputeerde staten van Flevoland.

Onno R. die zijn vriendin Lara zou hebben doodgeschoten, hoort 12 jaar celstraf eisen.
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 17:17
Zoom

“Mama heeft bloed, mama wordt niet meer wakker. Ik denk dat ze dood is.” De woorden van een vier jarige kleuter als de politie in september 2018 een appartement aan de Goudbaard in Bergen op Zoom binnenvalt.

Brandweer met grote spoed naar Agoraweg in Lelystad
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 17:02
Agoraweg , Lelystad

Op 13 november 2019 om 17:02 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Agoraweg te Lelystad.

Politie naar Zuiveringweg in Lelystad vanwege ongeval met letsel
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 15:53
Zuiveringweg , Lelystad

Op 13 november 2019 om 15:53 is de politie uitgereden naar Zuiveringweg te Lelystad.

Politie naar Zuiveringweg in Lelystad vanwege ongeval met letsel
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 15:53
Zuiveringweg , Lelystad

Op 13 november 2019 om 15:53 is de politie uitgereden naar Zuiveringweg te Lelystad.

Politie naar Houtribweg in Lelystad
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 14:31
Houtribweg , Lelystad

Op 13 november 2019 om 14:31 is de politie uitgereden naar Houtribweg te Lelystad.

Politie naar Houtribweg in Lelystad
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 14:31
Houtribweg , Lelystad

Op 13 november 2019 om 14:31 is de politie uitgereden naar Houtribweg te Lelystad.

Dood door schuld. ???????? @LeonieVestering van @PvdDFlevoland dient vandaag motie van wantrouwen in tegen college na onrechtmatig doden van honderden gezonde edelherten in #Oostvaardersplassen  Lees ????..
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 11:50
Lelystad

De Partij voor de Dieren dient woensdag tijdens de Statenvergadering een motie van wantrouwen in tegen het college van gedeputeerde staten van Flevoland.

Dood door schuld. ???????? @LeonieVestering van @PvdDFlevoland dient vandaag motie van wantrouwen in tegen college na onrechtmatig doden van honderden gezonde edelherten in #Oostvaardersplassen  Lees ????..
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 08:39
Lelystad

De Partij voor de Dieren dient woensdag tijdens de Statenvergadering een motie van wantrouwen in tegen het college van gedeputeerde staten van Flevoland.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Lelystad

Instellen