'NL leert door' biedt gratis ontwikkeladvies | Middelburg - Internetbode

Zaterdag 1 augustus 2020 12:00 uur

Middelburg

Bron Internetbode

MIDDELBURG - Door corona verandert het werk nog sneller. 'Het wordt digitaler, meer op afstand en er zijn zelfs banen die verdwijnen', aldus het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Om werkenden en werkzoekenden zich hierop te laten voorbereiden, biedt 'NL leert door' sinds zaterdag (1 augustus) gratis ontwikkeladvies voor iedereen.

Lees het volledige artikel op Internetbode

Bekijk al het lokale nieuws van Middelburg

'NL leert door' biedt gratis ontwikkeladvies | Middelburg - Internetbode

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar Buitenruststraat in Middelburg vanwege brand
112 melding
Donderdag 13 augustus 2020 om 18:05
Buitenruststraat , Middelburg

Op 13 augustus 2020 om 18:05 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Buitenruststraat te Middelburg.

Politie redt hondjes uit snikhete auto bij Batavia Stad: ‘Hoe onverantwoordelijk ben je dan?'.
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 18:55
Griffioen

De politie in Lelystad heeft gisteren twee honden uit een auto gehaald op de parkeerplaats bij Batavia Stad.

Politie redt hondjes uit snikhete auto bij Batavia Stad: ‘Hoe onverantwoordelijk ben je dan?
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 18:53
Griffioen

'. Geen boete!!! Hoe is het mogelijk? Beetje schade ,doen we de volgende keer gewoon weer.??????

Hondjes achtergelaten in snikhete auto bij Batavia Stad: ‘Hoe onverantwoord ben je dan?
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 17:30
Griffioen

': De politie in Lelystad heeft gisteren twee honden uit een auto gehaald op de parkeerplaats bij Batavia Stad. De eigenaren hadden de dieren in het voertuig laten....

Politie redt hondjes uit snikhete auto bij Batavia Stad: ‘Hoe onverantwoordelijk ben je dan?'.
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 17:25
Griffioen

De politie in Lelystad heeft gisteren twee honden uit een auto gehaald op de parkeerplaats bij Batavia Stad.

Politie redt hondjes uit snikhete auto bij Batavia Stad: ‘Hoe onverantwoordelijk ben je dan?'.
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 17:23
Griffioen

De politie in Lelystad heeft gisteren twee honden uit een auto gehaald op de parkeerplaats bij Batavia Stad.

Politie redt hondjes uit snikhete auto bij Batavia Stad: ‘Hoe onverantwoordelijk ben je dan?'.
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 15:31
Griffioen

De politie in Lelystad heeft gisteren twee honden uit een auto gehaald op de parkeerplaats bij Batavia Stad.

Politie redt hondjes uit snikhete auto bij Batavia Stad: ‘Hoe onverantwoordelijk ben je dan?
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 14:47
Griffioen

'. Geen boete!!! Hoe is het mogelijk? Beetje schade ,doen we de volgende keer gewoon weer.??????

Hondjes achtergelaten in snikhete auto bij Batavia Stad: ‘Hoe onverantwoord ben je dan?
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 14:25
Griffioen

': De politie in Lelystad heeft gisteren twee honden uit een auto gehaald op de parkeerplaats bij Batavia Stad. De eigenaren hadden de dieren in het voertuig laten....

Politie redt hondjes uit snikhete auto bij Batavia Stad: ‘Hoe onverantwoordelijk ben je dan?'.
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 14:18
Griffioen

De politie in Lelystad heeft gisteren twee honden uit een auto gehaald op de parkeerplaats bij Batavia Stad.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Middelburg

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl