Marjan van der Jagt nu ook Nederlands kampioen - dekrantvanmiddendrenthe.nl

Maandag 11 maart 2019 12:59 uur

Spier

Bron dekrantvanmiddendrenthe.nl

Spier - Tijdens de KNHS indoorkampioenschappen dressuur in Ermelo werd Marjan van der Jagt de eerste kampioen die gehuldigd werd. De ervaren amazone van de Drentse Hooglanden reed haar Jagers Irish Coffee vier weken geleden al overtuigend naar de Drentse titel en herhaalde deze prestatie nu op nationaal niveau.

Lees het volledige artikel op dekrantvanmiddendrenthe.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Spier

Marjan van der Jagt nu ook Nederlands kampioen - dekrantvanmiddendrenthe.nl

Meer meldingen in deze omgeving

Melding traumahelikopter Spier
112 melding
Woensdag 22 juli 2020 om 14:18
Spier

Lifeliner 4 is gaan vliegen vanaf #Spier live volgen?

A28 bij Spier afgesloten na ongeval en autobrand - #Drenthe -..
112 melding
Dinsdag 23 juni 2020 om 16:51
Spier

Spier – De A28 bij Spier is dinsdagmiddag afgesloten geweest na een ongeval met een vrachtwagen en een autobrand. Door een onbekende oorzaak botste de vrachtwagen tegen een boom.

Melding moord Spier
112 melding
Dinsdag 5 mei 2020 om 12:16
Spier

Doorbraak nabij in moord op Kortrijkse kasteelheer (90): ‘Tom Spier' schaakmat door sporenonderzoek..

Melding moord Spier
112 melding
Dinsdag 7 april 2020 om 11:17
Spier

Zoon van kasteelheer aangehouden voor moord op vader: sloegen de stoppen van ‘Tom Spier' opnieuw door?..

Vier mannen worden zaterdagmorgen opgehangen in India voor de verkrachting en moord op een jonge vrouw in een bus in New Dehli.
112 melding
Vrijdag 31 januari 2020 om 12:54
Spier

Deze verkrachting in 2012 leidde tot grote protesten in India en kreeg wereldwijde aandacht. Mijn bijdrage voor @oogopmorgen.

Politie: verdachte op oog voor moord in #bioscoop #Pathé #Groningen (Foto's op.).
112 melding
Zondag 27 oktober 2019 om 09:20
Spier

Volgende week zaterdag is een van Nederlands grootste aaneengesloten natuurgebieden, het Dwingelderveld bij Spier, het decor van MTB-Van der Valk.

Melding politie Spier
112 melding
Zaterdag 26 oktober 2019 om 18:48
Spier

3 criminelen #Jan H #Dennis H #Peter K #NoMore Botbreuken /- Splinters Spier -/ zenuwbeschadiging 8 mnd Chirurgie #Meineed KR #Fraude #RC #heterdaad 1 mln 107 gedupeerden 12 strafbare feiten 16 wanprestaties & Mijn moeder zwaar letsel?? Geen #politie #OM! #WTF See you soon.

Melding politie Spier
112 melding
Vrijdag 25 oktober 2019 om 22:55
Spier

To: Jan H. Dennis H. Peter K. Subject: #NoMore Msg: Botbreuken /- Splinters Spier -/ zenuwbeschadiging 8 mnd Chirurgie Meineed KR Fraude RC heterdaad 1 mln 107 gedupeerden 12 strafbare feiten 16 wanprestaties Mijn moeder zwaar letsel?? Geen politie en OM? #WTF See you soon.

Brandweer naar Oude Postweg in Spier vanwege brand
112 melding
Zaterdag 21 september 2019 om 12:45
Oude Postweg , Spier

Op 21 september 2019 om 12:44 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Oude Postweg te Spier.

Brandweer naar melding in Spier vanwege brand
112 melding
Zaterdag 28 juli 2018 om 23:47
Spier

Op 28 juli 2018 om 23:46 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar een melding in Spier.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Spier

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl