Muzikanten Noordenveld naar Zandvoort - Roder Journaal

Woensdag 22 mei 2019 14:51 uur

Roden

Bron Roder Journaal

RODEN Honderdduizend fans kwamen afgelopen weekend naar Zandvoort voor de Jumbo Racedagen en hoewel er meerdere races en auto’s te bewonderen waren, kwamen de mensen maar voor één persoon: Max Verstappen.

Lees het volledige artikel op Roder Journaal

Bekijk al het lokale nieuws van Noordenveld

Muzikanten Noordenveld naar Zandvoort - Roder Journaal

Meer meldingen in deze omgeving

Politie ontvangt 20 nieuwe tips en enkele namen na SMS-bom zedenzaak Roden. #InfoLeek.
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 09:20
Roden

RODEN – De politie heeft naar aanleiding van de SMS-bom afgelopen week, en de verbeterde beelden van de verdachte, 20 tips ontvangen.

Melding diefstal Roden
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 01:25
Roden

Zomaar twee recente signalementen van gezochte daders. In de ene (schietpartij Nieuwe Meer nav diefstal horloge) staat "blanke", in andere (aanranding 5-jarig meisje Roden) staat "witte".

Politie krijgt twintig nieuwe tips over zedenverdachte Roden.
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 23:23
Roden

Sms-bom levert ook namen van mogelijke verdachte op.

Een nog duidelijkere foto van de #verkrachter van een 7 jarige meisje uit #Roden Kom op mensen, bekijk die foto, RT hem..
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 22:49
Roden

Dit heerschap moet van de straat af!! Sms-bom levert politie twintig nieuwe tips én mogelijke naam #zedenverdachte Roden op .

Politie krijgt twintig nieuwe tips over zedenverdachte Roden.
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 22:40
Roden

Sms-bom levert ook namen van mogelijke verdachte op.

Melding diefstal Roden
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 22:00
Roden

Zomaar twee recente signalementen van gezochte daders. In de ene (schietpartij Nieuwe Meer nav diefstal horloge) staat "blanke", in andere (aanranding 5-jarig meisje Roden) staat "witte".

Sms-bom levert politie twintig nieuwe tips én mogelijke naam zedenverdachte Roden op .
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 21:50
Roden

Beng!!! Een blanke....maar hey....dan is het ineens stil??

#RETWEEET VEEL:  Zedenzaak in Roden.
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 19:46
Aukemastraat , Roden

Wie herkent deze pedo . @BLIKOPENER333.

Melding diefstal Roden
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 19:41
Roden

Zomaar twee recente signalementen van gezochte daders. In de ene (schietpartij Nieuwe Meer nav diefstal horloge) staat "blanke", in andere (aanranding 5-jarig meisje Roden) staat "witte".

Melding diefstal Roden
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 19:35
Roden

Zomaar twee recente signalementen van gezochte daders. In de ene (schietpartij Nieuwe Meer nav diefstal horloge) staat "blanke", in andere (aanranding 5-jarig meisje Roden) staat "witte".

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Noordenveld

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl