Renkum werpt dam op tegen fraude in jeugdzorg

Zondag 21 februari 2021 07:13 uur

Renkum

Bron De Gelderlander

RENKUM Het gemeentebestuur van Renkum komt met nieuwe regels die een dam op moeten werpen tegen fraude in de jeugdzorg. Een nieuwe verordening stelt strikte voorwaarden aan alle hulpverleners die voor hun zorg het persoonsgebonden budget van de jongeren innen.

Lees het volledige artikel op De Gelderlander

Bekijk al het lokale nieuws van Renkum

Renkum werpt dam op tegen fraude in jeugdzorg

Meer meldingen in deze omgeving

De politie bekijkt de camerabeelden van de winkel en hoopt dat meer getuigen of mensen die beelden hebben waar de daders mogelijk op staan, contact op nemen met de politie via 0900-8844 #overval #oosterbeek #getuigengezocht.
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 10:00
Utrechtseweg , Oosterbeek

Oosterbeek – Even voor 18:00 is maandagavond opticien Rijks Optiek aan de Utrechtseweg overvallen. De overvallers maakten een partij brillen buit en gingen er vandoor.

Uren geen trein tussen Arnhem en Ede na aanrijding bij Wolfheze .
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 08:02
Wolfheze

WOLFHEZE - Het treinverkeer tussen Ede-Wageningen en Arnhem lag vanmiddag in de avondspits stil na een aanrijding. Het incident werd rond 16.45 uur gemeld nabij het station in Wolfheze.

Pepperspray gespoten bij gewapende overval in Oosterbeek -..
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 08:00
Utrechtseweg , Oosterbeek

OOSTERBEEK – Op Opticien Rijks Optiek aan de Utrechtseweg in Oosterbeek is maandag aan het begin van de avond een gewapende overval gepleegd.

Overval op opticien in Oosterbeek, daders op de vlucht..
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 08:00
Oosterbeek

OOSTERBEEK - Opticien Rijks Optiek in Oosterbeek is maandagavond het doelwit geworden van een gewapende overval.

Pepperspray gespoten bij gewapende overval in Oosterbeek -..
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 01:30
Utrechtseweg , Oosterbeek

OOSTERBEEK – Op Opticien Rijks Optiek aan de Utrechtseweg in Oosterbeek is maandag aan het begin van de avond een gewapende overval gepleegd.

#Personeel opticien door overvaller met #pepperspray in de ogen gespoten @BLIKOPENER333 @J41963735 .
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 01:06
Oosterbeek

Personeel van een opticien in het Gelderse Oosterbeek is maandag kort voor sluitingstijd met pepperspray in de ogen gespoten tijdens een gewapende overal.

Personeel opticien door (signalement loze) overvaller met pepperspray in de ogen gespoten .
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 23:40
Oosterbeek

Personeel van een opticien in het Gelderse Oosterbeek is maandag kort voor sluitingstijd met pepperspray in de ogen gespoten tijdens een gewapende overal.

Melding politie Utrechtseweg Oosterbeek inzake overval
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 23:11
Utrechtseweg , Oosterbeek

Overval bedrijf / instelling Utrechtseweg Oosterbeek.

Personeel opticien door overvaller met pepperspray in de ogen gespoten.
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 22:50
Oosterbeek

via @Telegraaf licht getint. ? Mag niet meer vermeld worden. ?????

......... Personeel opticien door overvaller met pepperspray in de ogen gespoten.
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 22:41
Oosterbeek

Personeel van een opticien in het Gelderse Oosterbeek is maandag kort voor sluitingstijd met pepperspray in de ogen gespoten tijdens een gewapende overal.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Renkum

Instellen