Gebouwbrand op Benedenrijweg in Ridderkerk | 22 november 2020 17:10 - Alarmeringen.nl

Zondag 22 november 2020 17:10 uur

Ridderkerk

Bron Alarmeringen.nl

De brandweer van Ridderkerk is zondag 22 november gealarmeerd voor een gebouwbrand op de Benedenrijweg. De melding werd om 17:10 via het P2000 netwerk verzonden naar de brandweer van Ridderkerk, die met spoed ter plaatse is gegaan.

Lees het volledige artikel op Alarmeringen.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Ridderkerk

Gebouwbrand op Benedenrijweg in Ridderkerk | 22 november 2020 17:10 - Alarmeringen.nl

Meer meldingen in deze omgeving

Politie naar Lagendijk in Ridderkerk vanwege ongeval met letsel
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 22:24
Lagendijk , Ridderkerk

Op 28 november 2020 om 22:23 is de politie uitgereden naar Lagendijk te Ridderkerk.

Ambulance met gepaste spoed naar Haringvliethof in Ridderkerk
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 21:34
Haringvliethof , Ridderkerk

Op 28 november 2020 om 21:33 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Haringvliethof te Ridderkerk.

Melding 112 Ridderkerk
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 20:57
Ridderkerk

Mensen in #Bolnes die hun hond uitlaten, nemen doelbewust hun telefoon mee om in geval van nood 112 te kunnen bellen.

Politie houdt preventief fouilleeractie in Ridderkerk.
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 18:56
Ridderkerk

De politieagenten van Basisteam Oude Maas hielden vrijdagavond 27 november 2020 een preventief fouilleeractie in Ridderkerk. Hierbij zijn tientallen personen gecontroleerd.

Brandweer met gepaste spoed naar De la Reijstraat in Ridderkerk
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 16:41
De la Reijstraat , Ridderkerk

Op 28 november 2020 om 16:40 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar De la Reijstraat te Ridderkerk.

Melding politie Ridderkerk
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 10:23
Ridderkerk

Goede actie van de politie gisteravond in Ridderkerk!!.

Melding drugs aangetroffen Ridderkerk
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 10:05
Ridderkerk

Positief resultaat bij #kluisjescontrole op #middelbarescholen in #Ridderkerk afgelopen week ????? Enkel een kleine hoeveelheid #vuurwerk aangetroffen. Geen wapens en/of drugs! ?? ..

Brandweer met gepaste spoed naar Pruimendijk in Ridderkerk vanwege wateroverlast
112 melding
Vrijdag 27 november 2020 om 01:54
Pruimendijk , Ridderkerk

Op 27 november 2020 om 01:54 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Pruimendijk te Ridderkerk.

Brandweer naar Klooslaan in Ridderkerk
112 melding
Donderdag 26 november 2020 om 16:09
Klooslaan , Ridderkerk

Op 26 november 2020 om 16:08 is de brandweer uitgereden naar Klooslaan te Ridderkerk.

Brandweer met gepaste spoed naar Klooslaan in Ridderkerk
112 melding
Donderdag 26 november 2020 om 16:08
Klooslaan , Ridderkerk

Op 26 november 2020 om 16:08 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Klooslaan te Ridderkerk.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Ridderkerk

Instellen