Roermondse Longarts over tweede golf: 'We zijn veel beter voorbereid dan maart' - 1Limburg | Nieuws

Donderdag 15 oktober 2020 22:15 uur

Roermond

Bron 1Limburg - Nieuws en Sport uit Limburg

Het Laurentius Ziekenhuis in Roermond is goed voorbereid op een tweede coronagolf. Dat zegt longarts Veerle de Visser.

Lees het volledige artikel op 1Limburg - Nieuws en Sport uit Limburg

Bekijk al het lokale nieuws van Roermond

Roermondse Longarts over tweede golf: 'We zijn veel beter voorbereid dan maart' - 1Limburg | Nieuws

Meer meldingen in deze omgeving

Daar waar de Franse voorpagina's in beslag worden genomen door de brute moord op een leraar, staat onze vaderlandse pers op de achterste benen door een onrechte vakantiereis des Konings...Geen reden overigens om op een Republique over te stappen ?? .
112 melding
Donderdag 22 oktober 2020 om 18:13
Willem-Alexander

Koning Willem-Alexander heeft voor het eerst uitgebreid gereageerd op de commotie die is ontstaan over de Griekenland-vakantie.

De politie experimenteert met data, maar niet heimelijk - NRC.
112 melding
Donderdag 22 oktober 2020 om 13:53
Roermond

Dagmar Oudshoorn, directeur van Amnesty International, deed vorige week in een opiniestuk in NRC een oproep tot het instellen van een algoritmewaakhond (15/10).

“Dat geldt ook voor het juridisch kader waarbinnen dit plaatsvindt.
112 melding
Donderdag 22 oktober 2020 om 08:04
Roermond

Dat is openbaar.” Interessant, dat suggereert dat er ook niet-openbare juridische kaders zijn voor de politie? .

De politie experimenteert met data, maar niet heimelijk.
112 melding
Donderdag 22 oktober 2020 om 07:25
Roermond

Dagmar Oudshoorn, directeur van Amnesty International, deed vorige week in een opiniestuk in NRC een oproep tot het instellen van een algoritmewaakhond (15/10). In haar artikel staat een aantal onjuistheden over de aanpak van mobiel banditisme in Roermond.

Koning over vakantie: 'Het doet pijn uw vertrouwen in ons beschaamd te hebben'.
112 melding
Woensdag 21 oktober 2020 om 22:09
Willem-Alexander

Oké wat mij betreft geaccepteerd. Kan de kritiek dan nu ook over zijn? Ik hoop het want we hebben andere zaken waar we ons veel meer zorgen om moeten maken.

Brandweer met grote spoed naar Keulsebaan in Roermond vanwege brand
112 melding
Woensdag 21 oktober 2020 om 18:14
Keulsebaan , Roermond

Op 21 oktober 2020 om 18:14 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Keulsebaan te Roermond.

@Enzoist1 @debroervanroos En een license to kill, ja u leest het goed de maatregelen tegen koning in geval van moord is een zacht eitje. .
112 melding
Woensdag 21 oktober 2020 om 18:06
Willem-Alexander

De koning(in) van Nederland is onschendbaar. Volgens artikel 42 van de Grondwet zijn de ministers verantwoordelijk voor het (politieke) handelen van de koning.

Melding moord Leeuwen
112 melding
Woensdag 21 oktober 2020 om 17:55
Leeuwen

'wat ik in mijn leven ook uitricht moord, haat, genegenheid en zonde Het heden blijft folterend ongrijpbaar' opmerkelijk fragment uit een gedicht van Arthur Docters van Leeuwen (bij diens begrafenis,aug.2020) hij werkte decennialang op het hoogste niveau samen met Joris #Demmink.

Berouw komt altijd na de zonden.... .
112 melding
Woensdag 21 oktober 2020 om 16:15
Willem-Alexander

Koning Willem-Alexander heeft in een video gereageerd op de ophef die de afgelopen dagen is ontstaan over zijn vakantie naar Griekenland. "Met spijt in ons hart richt ik me tot u. Onze reis naar Griekenland heeft bij heel veel Nederlanders hevige reacties opgeroepen. Het doet pijn uw vertrouwen in ons beschaamd te hebben."

Vanuit communicatie oogpunt een goede actie van de koning: Koning over vakantie: 'Het doet pijn uw vertrouwen in ons beschaamd te hebben'.
112 melding
Woensdag 21 oktober 2020 om 14:53
Willem-Alexander