Franssen: 'Ik stop er nog niet helemaal mee' - De Limburger

Woensdag 18 maart 2020 17:16 uur

Simpelveld

Bron De Limburger

Frans Franssen zoekt naar nieuwe bestuursleden voor de supportersvereniging van SV Simpelveld. De vereniging viert bijna haar 55-jarige bestaan, maar hij staat er helemaal alleen voor en op zijn leeftijd, 74 jaar, wordt het langzamerhand te veel.

Lees het volledige artikel op De Limburger

Bekijk al het lokale nieuws van Simpelveld

Franssen: 'Ik stop er nog niet helemaal mee' - De Limburger

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met gepaste spoed naar Houbiersstraat in Simpelveld
112 melding
Zondag 24 mei 2020 om 13:44
Houbiersstraat , Simpelveld

Op 24 mei 2020 om 13:43 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Houbiersstraat te Simpelveld.

Brandweer met grote spoed naar Puntelstraat in Simpelveld vanwege brand
112 melding
Dinsdag 19 mei 2020 om 23:02
Puntelstraat , Simpelveld

Op 19 mei 2020 om 23:02 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Puntelstraat te Simpelveld.

Melding politie Simpelveld
112 melding
Zondag 10 mei 2020 om 18:35
Simpelveld

Dat ik nu alleen zit met moederdag omdat mijn ex de grootste leugens en de staat al sinds 1976 oplicht al 23 Jr heeft hij mijn alles afgepakt.

Melding politie Simpelveld
112 melding
Zondag 10 mei 2020 om 11:30
Simpelveld

Vliegt langs me af van het dak. En wat zeg politie bel de Woningstichting.

Zo een schoft loopt rond op de aarde ?? wat gebeurt er nu tijdens coronavirus achter de deuren.
112 melding
Donderdag 30 april 2020 om 18:48
Simpelveld

Ik hoor alleen maar boetes voor geen 1, 5 Meter afstand. Nou meld aub meteen als u ook maar het vermoeden heeft van misbruik of psychische mishandeling..

Brandweer met grote spoed naar Kloosterstraat in Simpelveld vanwege brand
112 melding
Zaterdag 4 april 2020 om 17:24
Kloosterstraat , Simpelveld

Op 4 april 2020 om 17:24 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Kloosterstraat te Simpelveld.

Brandweer met grote spoed naar Puntelstraat in Simpelveld vanwege brand
112 melding
Zaterdag 28 maart 2020 om 13:53
Puntelstraat , Simpelveld

Op 28 maart 2020 om 13:52 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Puntelstraat te Simpelveld.

Melding brandweer Simpelveld
112 melding
Zaterdag 21 maart 2020 om 11:53
Simpelveld

DE HULPVERLENERS EN DE ZIEKENHUIZEN LIGGEN VOL EN POLITIE, BRANDWEER OP DE BEEN.

Dit is gewoon niet normaal die oplichters op internet.
112 melding
Maandag 16 maart 2020 om 11:57
Simpelveld

Internetcriminelen bedenken steeds nieuwere manieren om gegevens te stelen van nietsvermoedende burgers. Spoofing bestaat uit meerdere varianten en is een steeds populairdere truc onder oplichters. We leggen je uit wat het is en hoe je het kunt herkennen.

Brandweer met grote spoed naar Puntelstraat in Simpelveld vanwege brand
112 melding
Donderdag 12 maart 2020 om 17:22
Puntelstraat , Simpelveld

Op 12 maart 2020 om 17:22 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Puntelstraat te Simpelveld.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Simpelveld

Instellen