Bezuinigingen Smallingerland opnieuw tegen licht

Donderdag 11 juli 2019 23:09 uur

Drachten

Bron WâldNet Nieuws

DRACHTEN - Het college van burgemeester en wethouders moet opnieuw kijken naar beoogde bezuinigingen en ambities. Zowel oppositie- als coalitiepartijen hebben aangegeven het niet acceptabel te vinden dat flink wordt bezuinigd op regelingen voor bijvoorbeeld minima, ouderen en cultuur terwijl er aan de andere kant miljoenen worden uitgetrokken voor de nieuwbouw van het zwembad, citymarketing en de cultuuromslag binnen de organisatie.

Lees het volledige artikel op WâldNet Nieuws

Bekijk al het lokale nieuws van Drachten

Bezuinigingen Smallingerland opnieuw tegen licht

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met gepaste spoed naar Sportlaan in Drachten
112 melding
Maandag 3 augustus 2020 om 15:25
Sportlaan , Drachten

Op 3 augustus 2020 om 15:24 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Sportlaan te Drachten.

Brandweer rukt uit voor brandend net bij hockeyvereniging - #Friesland -..
112 melding
Maandag 3 augustus 2020 om 07:01
Sportlaan , Drachten

Drachten – De Drachtster brandweer moest in de nacht van zondag op maandag rond kwart over drie uitrukken voor een buitenbrand bij de hockeyvereniging “De Graspiepers” aan de Sportlaan.

Melding brandweer Drachten
112 melding
Maandag 3 augustus 2020 om 06:46
Drachten

Ballenvangnet bij Hockeyvereniging De Graspiepers in brand gestoken -.

Brandweer met gepaste spoed naar Sportlaan in Drachten
112 melding
Maandag 3 augustus 2020 om 03:12
Sportlaan , Drachten

Op 3 augustus 2020 om 03:12 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Sportlaan te Drachten.

Most lustern! Oog TV het weer wat:
112 melding
Zondag 2 augustus 2020 om 09:52
Ringweg , Drachten

Bij een verkeersongeluk zaterdagmiddag op de zuidelijke ringweg zijn twee personenauto’s met elkaar in botsing gekomen. Dat meldt Mike Weening van Weening Fotografie.

Aanrijding op zuidelijke ringweg zorgt voor file #groningen:.
112 melding
Zaterdag 1 augustus 2020 om 18:09
Ringweg , Drachten

Bij een verkeersongeluk zaterdagmiddag op de zuidelijke ringweg zijn twee personenauto’s met elkaar in botsing gekomen. Dat meldt Mike Weening van Weening Fotografie.

Bestuurder crasht op oprijwagen:.
112 melding
Vrijdag 31 juli 2020 om 10:08
Drachten

??: @polfryslan ??: #crash #politie #suzuki #opel #oprijwagen.

Auto botst op lantaarnpaal - DRACHTEN – Op het Grasland is woensdagochtend een auto tegen een lantaarnpaal gebotst.
112 melding
Woensdag 29 juli 2020 om 13:36
Grasland , Drachten

Het ongeval gebeurde omstreeks half twaalf,... -..

Bestuurder veroorzaakt gaslek na aanrijding tegen lantaarnpaal ..
112 melding
Woensdag 29 juli 2020 om 13:29
Grasland , Drachten

DRACHTEN – Op het Grasland in Drachten is woensdag een auto op een lantaarnpaal gebotst.

Auto botst op lantaarnpaal op het Grasland in Drachten -.
112 melding
Woensdag 29 juli 2020 om 12:16
Grasland , Drachten

- Drachten- Woensdagochtend is de brandweer van Drachten gealarmeerd voor een gaslekkage op het....

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Drachten

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl