Adblocker gedetecteerd

Beste bezoeker,

We vinden het leuk dat je onze site bezoekt maar we hebben helaas geconstateerd dat je een adblocker gebruikt die er voor zorgt dat er geen advertenties op deze site getoond kunnen worden. Het maken en onderhouden van een website zoals Oozo.nl is erg kostbaar en wordt voor het overgrote deel bekostigd door....advertenties.

Om te zorgen dat we deze website gratis kunnen blijven aanbieden hebben wij je hulp dus nodig. Daarom het vriendelijke doch dringende verzoek om je adblocker uit te zetten of om een uitzondering te maken voor deze website. Wil je weten hoe je dit kunt doen? Klik dan op onderstaande knop.

Adblocker uitzetten

Natuurlijk Zo?y: niet alleen Japanse duizendknoop zorgt voor problemen

Donderdag 6 december 2018 17:00 uur

Utrecht

Bron RTV Utrecht

UTRECHT/MAARTENSDIJK - Eddy Zo?y?schrikt zich rot als hij hoort dat er in Nederland al zo'n 2000 invasieve exoten zijn, waarvan er velen in onze provincie.?Exoten zijn planten en dieren die hier niet van nature voorkomen. Invasieve exoten verdringen?de inheemse soorten.?Eddy trekt met natuuractivist?Wilfred Reinhold?de regio in.?Ze beginnen in Utrecht en trekken vervolgens naar Maartensdijk en Hollandse Rading.

Lees het volledige artikel op RTV Utrecht

Bekijk al het lokale nieuws van Utrecht

Natuurlijk Zo?y: niet alleen Japanse duizendknoop zorgt voor problemen

Meer meldingen in deze omgeving

Traumahelikopter naar Bemuurde Weerd O.Z. in Utrecht
112 melding
Zaterdag 8 december 2018 om 14:49
Bemuurde Weerd O.Z. 3514, Utrecht

Op 8 december 2018 om 14:48 is de traumahelikopter uitgevlogen naar Bemuurde Weerd O.Z. 3514 te Utrecht.

Traumahelikopter naar Huize de Geerlaan in Utrecht
112 melding
Zaterdag 8 december 2018 om 14:27
Huize de Geerlaan 3523, Utrecht

Op 8 december 2018 om 14:26 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Huize de Geerlaan 3523 te Utrecht.

Traumahelikopter naar Voorstraat in Utrecht
112 melding
Dinsdag 4 december 2018 om 18:44
Voorstraat 3512, Utrecht

Op 4 december 2018 om 18:43 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Voorstraat 3512 te Utrecht.

Traumahelikopter naar Keulsekade in Utrecht
112 melding
Maandag 3 december 2018 om 10:33
Keulsekade 3531, Utrecht

Op 3 december 2018 om 10:32 is de traumahelikopter uitgevlogen naar Keulsekade 3531 te Utrecht.

Traumahelikopter naar Alexander de Grotelaan in Utrecht
112 melding
Zondag 11 november 2018 om 19:28
Alexander de Grotelaan 3526, Utrecht

Op 11 november 2018 om 19:27 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Alexander de Grotelaan 3526 te Utrecht.

Traumahelikopter naar Strijkviertel in De Meern
112 melding
Dinsdag 30 oktober 2018 om 17:28
Strijkviertel 3454, De Meern

Op 30 oktober 2018 om 17:27 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Strijkviertel 3454 te De Meern.

Politie naar Biltsestraatweg in Utrecht vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Donderdag 27 september 2018 om 07:58
Biltsestraatweg 73, Utrecht

Op 27 september 2018 om 07:57 is de politie uitgereden naar Biltsestraatweg 73 te Utrecht.

Traumahelikopter naar Hermannus Elconiusstraat in Utrecht
112 melding
Zondag 16 september 2018 om 06:49
Hermannus Elconiusstraat 3553, Utrecht

Op 16 september 2018 om 06:48 is de traumahelikopter uitgevlogen naar Hermannus Elconiusstraat 3553 te Utrecht.

Traumahelikopter naar Westinghousestraat in Utrecht
112 melding
Dinsdag 11 september 2018 om 19:21
Westinghousestraat 3555, Utrecht

Op 11 september 2018 om 19:20 is de traumahelikopter uitgevlogen naar Westinghousestraat 3555 te Utrecht.

Ambulance naar Cambridgelaan in Utrecht
112 melding
Woensdag 5 september 2018 om 13:39
Cambridgelaan 23, Utrecht

Op 5 september 2018 om 13:39 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Cambridgelaan 23 te Utrecht.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Utrecht

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl