GroenLinks en PvdD: verbied ook siervuurwerk in Utrecht

Dinsdag 14 januari 2020 19:03 uur

Utrecht

Bron Algemeen Dagblad

Een landelijk verbod op knalvuurwerk en vuurpijlen gaat GroenLinks en Partij voor de Dieren in Utrecht niet ver genoeg. Beide partijen willen ook siervuurwerk in de stad verbieden.

Lees het volledige artikel op Algemeen Dagblad

Bekijk al het lokale nieuws van Utrecht

GroenLinks en PvdD: verbied ook siervuurwerk in Utrecht

Meer meldingen in deze omgeving

112 melding
Vrijdag 24 januari 2020 om 05:36
Utrecht

Dat gebeurde ook rondom het huwelijk van WA en Maxima - waarna haar vader bij de bruiloft niet welkom was. Ik zou zeker in hoger beroep gaan.

Geachte @rechtbankMNL, wordt dit vonnis gepubliceerd?
112 melding
Vrijdag 24 januari 2020 om 05:22
Utrecht

had verdachte een advocaat? is verdachte in appel? waren bij de zitting vertegenwoordigers van de pers aanwezig (en zo ja, wie)?

Politie zoekt identiteit dode man bij station Vaartsche Rijn. #utrecht
112 melding
Vrijdag 24 januari 2020 om 04:23
Utrecht

UTRECHT - Afgelopen zaterdag kwam een man om het leven na een aanrijding met een trein bij station Vaartsche Rijn in Utrecht. De identiteit van het slachtoffer is nog altijd onbekend.

WTF??  Taakstraf voor beledigen koningin Maximá.
112 melding
Vrijdag 24 januari 2020 om 03:53
Utrecht

Een 63-jarige man uit Utrecht moet een taakstraf van 40 uur uitvoeren voor het beledigen van koningin Maximá. De man beledigde op 22 oktober vorig jaar in Utrecht de koningin meerdere keren met schuttingtaal.

Een 63-jarige man uit Utrecht moet een taakstraf van 40 uur uitvoeren voor het beledigen van koningin Maximá..
112 melding
Vrijdag 24 januari 2020 om 03:21
Utrecht

Een 63-jarige man uit Utrecht moet een taakstraf van 40 uur uitvoeren voor het beledigen van koningin Maximá.

Ze is feitelijk de dochter van een moordenaar.. Maar waarom bestaat deze stupide wetgeving nogsteeds?
112 melding
Vrijdag 24 januari 2020 om 00:29
Utrecht

Omdat iemand zichzelf ooit uitriep tot koning en vervolgens zijn eigen nicht bezwangerde?? In Volendam zijn ze jaloers op de stamboom van de Oranjes

Taakstraf voor beledigen koningin Maximá. via @telegraaf Wauw ?????? hopelijk gaan dingen zoals racisme sexisme en homofobie ook bestraft worden aangezien dat niet bij draagt aan het ‘publieke debat'. Alles of niks.
112 melding
Donderdag 23 januari 2020 om 23:37
Utrecht

Een 63-jarige man uit Utrecht moet een taakstraf van 40 uur uitvoeren voor het beledigen van koningin Maximá.

Oud-radio-dj blijft vastzitten voor mensenhandel en prostitutienetwerk met minderjarige jongens.
112 melding
Donderdag 23 januari 2020 om 23:30
Utrecht

De voormalig radio-dj Romeo A. en zijn kompaan Nico L.

Taakstraf van 40 uur voor beledigen koningin Máxima.
112 melding
Donderdag 23 januari 2020 om 23:20
Utrecht

Een 63-jarige man uit Utrecht moet een taakstraf van 40 uur uitvoeren voor het beledigen van koningin Máxima.

Een taakstraf!? ?? En dat voor het beledigen van deze Eftelingfiguur!
112 melding
Donderdag 23 januari 2020 om 23:06
Utrecht

? Dat hele koningshuis is net zo echt als die roversbende van Monaco, de Grimaldi's??

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Utrecht

Instellen