Inbreker aangehouden dankzij camerasysteem

Maandag 19 februari 2018 14:26 uur

Papelaan Voorschoten

Bron Politie.nl

Inbraak

Voorschoten - Agenten hielden maandag 19 februari rond 10.30 uur een 31-jarige Hagenaar aan. De man wordt verdacht van een inbraak in een woning op de Papelaan.

De bewoner zag op beelden van zijn camerasysteem iemand inbreken in zijn woning en belde direct de politie. Meerdere agenten reden naar de woning en versperden mogelijke vluchtwegen voor de verdachte. Een politieagent zag vlakbij de woning iemand in de bosjes zitten en kon hem direct aanhouden. De Hagenaar had inbrekerswerktuigen bij zich. Hij is overgebracht naar het politiebureau.

Bel 1-1-2

Ziet u iets verdachts bij u in de buurt? Aarzel dan niet en bel direct 1-1-2. Kunt u bijvoorbeeld de daders omschrijven of de vluchtrichting van de auto of scooter vertellen, dan komt de politie direct in actie. Maak als het kan een film of foto met uw mobiele telefoon. Let wel goed op uw eigen veiligheid! Meer tips vindt u op www.politie.nl. 

Bekijk al het lokale nieuws van Wijk 00

Inbreker aangehouden dankzij camerasysteem

Meer meldingen in deze omgeving

Melding politie Voorschoten
112 melding
Zondag 15 september 2019 om 16:28
Voorschoten

#Laren #Zevenaar #Geldermalsen en overig geïnteresseerden.

Melding politie Voorschoten
112 melding
Zondag 15 september 2019 om 16:27
Voorschoten

#Laren #Zevenaar #Geldermalsen en overig geïnteresseerden.

Melding politie Voorschoten
112 melding
Zondag 15 september 2019 om 16:26
Voorschoten

#Laren #Zevenaar #Geldermalsen en overig geïnteresseerden.

Melding politie Voorschoten
112 melding
Zondag 15 september 2019 om 16:25
Voorschoten

#Laren #Zevenaar #Geldermalsen en overig geïnteresseerden.

Melding politie Voorschoten
112 melding
Zondag 15 september 2019 om 16:23
Voorschoten

#Laren #Zevenaar #Geldermalsen en overig geïnteresseerden.

Melding politie Voorschoten
112 melding
Zondag 15 september 2019 om 16:22
Voorschoten

#Laren #Zevenaar #Geldermalsen en overig geïnteresseerden.

Ambulance naar Van Beethovenlaan in Adegeest
112 melding
Zondag 15 september 2019 om 11:03
Van Beethovenlaan , Adegeest

Op 15 september 2019 om 11:03 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Van Beethovenlaan te Adegeest.

Melding mishandeling Voorschoten
112 melding
Maandag 9 september 2019 om 20:28
Voorschoten

#Laren #Voorschoten Zie u het ook de verklaring vd verdachte van #mishandeling en zijn getuige (die niet thuis was) komt niet overeen, oeps. Tja, al is de leugen nog zo snel..........

Melding brandweer Voorschoten
112 melding
Zaterdag 7 september 2019 om 12:45
Voorschoten

De bieb @OBVW en @Spuit41 zijn er klaar voor.

Melding politie Voorschoten
112 melding
Vrijdag 6 september 2019 om 16:07
Voorschoten

Wat DENKT u van dit gedrag #Laren #Voorschoten?

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wijk 00

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl