3D-animatie toont toekomstige N280

Donderdag 14 maart 2019 23:34 uur

Weert

Bron Weert de gekste

Video – De N280 tussen Weert en Roermond gaat de komende jaren flink op de schop. Het is niet alleen het vervangen van asfalt, maar er wordt serieus werk gemaakt om de provinciale weg een toekomstbestendige upgrade te geven.

Lees het volledige artikel op Weert de gekste

Bekijk al het lokale nieuws van Weert

3D-animatie toont toekomstige N280

Meer meldingen in deze omgeving

Politie zoekt belangrijke getuigen van mishandeling taxichauffeur ?. #Weert.
112 melding
Woensdag 26 februari 2020 om 18:46
Vogelsbleek , Weert

Op dinsdag 14 januari 2020 heeft omstreeks 14.30 uur een mishandeling van een taxichauffeur plaatsgevonden ter hoogte van Zorgcentrum St.

Brandweer met gepaste spoed naar Industriekade in Weert vanwege brand
112 melding
Woensdag 26 februari 2020 om 09:29
Industriekade , Weert

Op 26 februari 2020 om 09:29 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Industriekade te Weert.

Ambulance met gepaste spoed naar Kazernelaan in Weert
112 melding
Dinsdag 25 februari 2020 om 23:39
Kazernelaan , Weert

Op 25 februari 2020 om 23:38 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Kazernelaan te Weert.

Ambulance met gepaste spoed naar Oranjeplein in Weert
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 21:06
Oranjeplein , Weert

Op 23 februari 2020 om 21:06 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Oranjeplein te Weert.

Ambulance met gepaste spoed naar Meester Strijbosstraat in Weert
112 melding
Zaterdag 22 februari 2020 om 10:59
Meester Strijbosstraat , Weert

Op 22 februari 2020 om 10:58 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Meester Strijbosstraat te Weert.

Ambulance met gepaste spoed naar Doctor Kuyperstraat in Weert
112 melding
Zaterdag 22 februari 2020 om 09:12
Doctor Kuyperstraat , Weert

Op 22 februari 2020 om 09:11 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Doctor Kuyperstraat te Weert.

Delft: Brandweer zet Dreft in tegen stank in het riool.
112 melding
Zaterdag 22 februari 2020 om 07:50
Overweertstraat , Groenewoud

?? 3 hele flessen: was 1 theelepeltje hier niet genoeg? ?????@claudiaprins79? welke #AGS is dit? En kwam er nergens schuim uit het riool? .

Ambulance met gepaste spoed naar Emmasingel in Weert
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 14:19
Emmasingel , Weert

Op 21 februari 2020 om 14:19 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Emmasingel te Weert.

Ambulance met grote spoed naar Patersveld in Weert
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 00:47
Patersveld , Weert

In de nacht van donderdag op vrijdag 21 februari 2020 om 00:47 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Patersveld te Weert.

Melding politie Weert
112 melding
Donderdag 20 februari 2020 om 16:06
Weert

Philips van Horne Scholengemeenschap #Weert: de afgelopen weken 3 keer politie in de school.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Weert

Instellen