Voorbereiding Eredivisie: programma, uitslagen en doelpuntenmakers - Voetbal Centraal

Donderdag 11 juli 2019 23:12 uur

Honselersdijk

Bron Voetbal Centraal

<h2>ADO DEN HAAG</h2><BR /><BR />Honselersdijk - ADO Den Haag 1-8<BR />Necid (3x), Van Ewijk, Falkenburg, El Khayati, Ladan, Boussakou<BR /><BR />Scheveningen - ADO Den Haag 0-2<BR />Immers, Necid<BR ...

Lees het volledige artikel op Voetbal Centraal

Bekijk al het lokale nieuws van Honselersdijk

Voorbereiding Eredivisie: programma, uitslagen en doelpuntenmakers - Voetbal Centraal

Meer meldingen in deze omgeving

Melding brandweer Honselersdijk
112 melding
Zaterdag 1 augustus 2020 om 05:58
Honselersdijk

Het materieel van de vrijwillige brandweer van Honselersdijk.

Melding brandweer Honselersdijk
112 melding
Vrijdag 31 juli 2020 om 15:16
Honselersdijk

Het materieel van de vrijwillige brandweer van Honselersdijk.

Melding politie Honselersdijk
112 melding
Dinsdag 28 juli 2020 om 19:59
Honselersdijk

#Westland ?????? Politie op jacht in Honselersdijk..

Melding brandweer Honselersdijk
112 melding
Vrijdag 24 juli 2020 om 12:16
Honselersdijk

Naaldwijk. Brandweer Honselersdijk had een melding gaslucht in woning.

Melding politie Jupiter Honselersdijk
112 melding
Maandag 20 juli 2020 om 18:43
Jupiter , Honselersdijk

Politie meldt: Prio 1 Jupiter Voertuig te water (personenauto) in Honselersdijk Meer info:. #Westland #politie

‘Reanimatie' Vlietwoning in volle gang, maar perfect wordt het niet.
112 melding
Dinsdag 14 juli 2020 om 12:38
Westlander , Westland

De 600 jaar oude Vlietwoning in Naaldwijk wordt met vereende krachten nieuw leven ingeblazen.

Melding aanrijding Honselersdijk
112 melding
Zaterdag 11 juli 2020 om 14:49
Honselersdijk

Honselersdijk Aanrijding op fietspad..

Verdachte dodelijk ongeval Honselersdijk blijft in de cel #omroepwest .
112 melding
Vrijdag 10 juli 2020 om 02:23
Broekpolderlaan , Honselersdijk

Het voorarrest van de 29-jarige man die dit weekend werd aangehouden na een aanrijding in Honselersdijk is met 14 dagen verlengd.

Verdachte dodelijk ongeval Honselersdijk nog vast  .
112 melding
Donderdag 9 juli 2020 om 09:47
Broekpolderlaan , Honselersdijk

Het voorarrest van de 29-jarige automobilist die ervan wordt verdacht zondagochtend vroeg Jim Mulder van achteren te hebben aangereden op de Broekpolderlaan in Honselersdijk, is met veertien dagen verlengd. Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) woensdag bekend, meldt Groot Westland. Bij de aanrijding raakte de 17-jarige Naaldwijker zwaargewond. Hij overleed maandagavond aan de gevolgen van het verkeersongeluk.

Verdachte dodelijk ongeval Honselersdijk nog vast.
112 melding
Donderdag 9 juli 2020 om 09:46
Broekpolderlaan , Honselersdijk

Het voorarrest van de 29-jarige automobilist die ervan wordt verdacht zondagochtend vroeg Jim Mulder van achteren te hebben aangereden op de Broekpolderlaan in Honselersdijk, is met veertien dagen verlengd. Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) woensdag bekend, meldt Groot Westland. Bij de aanrijding raakte de 17-jarige Naaldwijker zwaargewond. Hij overleed maandagavond aan de gevolgen van het verkeersongeluk.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Honselersdijk

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl