Stichting Behoud SKB stuurt open brief: ‘Winterswijks ziekenhuis moet zelfstandig verder’

Dinsdag 14 januari 2020 17:17 uur

Winterswijk

Bron De Stentor

WINTERSWIJK - Stichting Behoud SKB wil dat het bestuur van het Winterswijkse streekziekenhuis SKB ontkoppeld wordt.

Lees het volledige artikel op De Stentor

Bekijk al het lokale nieuws van Winterswijk

Stichting Behoud SKB stuurt open brief: ‘Winterswijks ziekenhuis moet zelfstandig verder’

Meer meldingen in deze omgeving

Melding politie Winterswijk
112 melding
Donderdag 16 januari 2020 om 02:52
Winterswijk

De vieze spelletjes van de Nationale #Politie: verdachten verhoren die onder invloed van zware medicatie verkeren, en dat dan "waarheidsvinding" durven noemen...#ziekblauw ?? #Winterswijk #Gelderland #jinek #nieuwsuur #op1.

RT rtvapd: Acht jaar celstraf geëist voor schieten op agenten in Winterswijk: LELYSTAD
112 melding
Woensdag 15 januari 2020 om 17:12
Winterswijk

Het Openbaar Ministerie (OM) eist 8 jaar cel tegen de man die verdacht wordt van het schieten op agenten in Winterswijk, eind 2018. Daarbij.... #apeldoorn #rtvapeld...

Acht jaar celstraf geëist voor schieten op agenten in Winterswijk.
112 melding
Woensdag 15 januari 2020 om 16:44
Winterswijk

Het Openbaar Ministerie (OM) eist 8 jaar cel tegen de man die verdacht wordt van het schieten op agenten in Winterswijk, eind 2018.

Melding doodslag Winterswijk
112 melding
Woensdag 15 januari 2020 om 16:08
Winterswijk

Voor de poging doodslag op de twee agenten vraagt de officier ten aanzien van Q.

Melding politie Winterswijk
112 melding
Woensdag 15 januari 2020 om 14:10
Winterswijk

De agent schrok toen hij hoorde dat een meisje gewond was geraakt.

Melding politie Winterswijk
112 melding
Woensdag 15 januari 2020 om 11:52
Winterswijk

Do Q. vertelt dat ze boven in de portiek een politie-embleem zag.

Melding politie Winterswijk
112 melding
Woensdag 15 januari 2020 om 11:35
Winterswijk

'Ik heb die agent niet gezien', bezweert D.

Melding doodslag Winterswijk
112 melding
Woensdag 15 januari 2020 om 09:17
Winterswijk

De verdenking is onder meer een poging doodslag op twee agenten.

Vandaag de rechtszaak rond een fittie in de Winterswijkse rapscene.
112 melding
Woensdag 15 januari 2020 om 08:52
Keizersdwarsweg , Winterswijk

Bestaat die? Zeker wel. Bij een schietpartij in december 2018 werd ook een agent geraakt. Ik wijd er vandaag een aantal tweets aan. #Winterswijk .

Politie mocht schieten bij incident in Winterswijk..
112 melding
Dinsdag 14 januari 2020 om 07:42
Winterswijk

Agenten die in december 2018 in Winterswijk met hun dienstwapen schoten, hebben rechtmatig gehandeld. Dat zegt het Openbaar Ministerie (OM).

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Winterswijk

Instellen