Kwaliteit Twents grondwater onder druk

Woensdag 12 juni 2019 14:44 uur

Zwolle

Bron Tubantia

ZWOLLE/ENSCHEDE - Bij meer dan de helft van drinkwaterwinningen in Overijssel voldoet de kwaliteit niet aan de doelstelling. Oorzaak zijn natuurlijke omstandigheden, meststoffen en bestrijdingsmiddelen. Volgens de Rekenkamer Oost Nederland moet Overijssel beter toezicht houden.

Lees het volledige artikel op Tubantia

Bekijk al het lokale nieuws van Zwolle

Kwaliteit Twents grondwater onder druk

Meer meldingen in deze omgeving

Politie naar Diezerpoortenplas in Zwolle vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Zondag 5 juli 2020 om 22:26
Diezerpoortenplas , Zwolle

Op 5 juli 2020 om 22:26 is de politie uitgereden naar Diezerpoortenplas te Zwolle.

Politie naar Diezerpoortenplas in Zwolle vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Zondag 5 juli 2020 om 22:26
Diezerpoortenplas , Zwolle

Op 5 juli 2020 om 22:26 is de politie uitgereden naar Diezerpoortenplas te Zwolle.

Brandweer met gepaste spoed naar Fioringras in Zwolle
112 melding
Zondag 5 juli 2020 om 13:59
Fioringras , Zwolle

Op 5 juli 2020 om 13:58 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Fioringras te Zwolle.

#Boerenprotesten willen snelweg A1 op bij Bathmen, politie staat paraat.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 23:57
Zwolle

Een groep boeren heeft vanavond geprobeerd de snelweg A1 bij Bathmen op te komen. De politie had echter signalen opgevangen van de plannen en stond klaar bij de oprit om dit te voorkomen.

Boeren met tractors verzamelen zich bij oprit A1 Bathmen, politie staat paraat.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 23:29
Zwolle

Een groep boeren heeft zich verzameld op een carpoolplek langs de A1 bij Bathmen.

Brandweer met gepaste spoed naar IJsselcentraleweg in Zwolle
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 19:43
IJsselcentraleweg , Zwolle

Op 4 juli 2020 om 19:42 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar IJsselcentraleweg te Zwolle.

Brandweer met gepaste spoed naar Donker Curtiusware in Zwolle
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 19:16
Donker Curtiusware , Zwolle

Op 4 juli 2020 om 19:16 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Donker Curtiusware te Zwolle.

Gelukkig heeft de politie verder toch niks te doen en kunnen ze zich vol storten op de vraag hoe je koeien moet voeren... ????.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 18:08
Zwolle

Meer dan honderd boeren hebben zaterdag in Zwolle geprotesteerd tegen de voermaatregel van landbouwminister Carola Schouten.

Boeren in Zwolle zijn naar het distributiecentrum van Albert Hein gegaan, demonstreerden eerder bij het Politie bureau en de Lichtmis.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 17:03
Zwolle

Boeren hebben met hun trekkers het distributiecentrum van Albert Heijn in Zwolle geblokkeerd.

Melding politie Zwolle
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 16:56
Zwolle

Boeren staan massaal in de rij voor het politbureau Zwolle om aangifte te doen dat ze geen anderhalve meter afstand houden en natuurlijk maakt de politie geen verschil en bekeurt vandaag ook ??.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Zwolle

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl