Dynamo JO11-2 uit Ursem kampioen

Maandag 23 mei 2022 07:00 uur

Ursem

Ontvang updates voor Ursem

De JO11-2 van SC Dynamo uit Ursem werd zaterdag 21 mei kampioen. De laatste wedstrijd werd gespeeld in Heerhugowaard ‘t Kruis bij KSV. Dynamo won de wedstrijd met 4-5, waarna de kampioenen de kinderchampagne open knalden. Op de parkeerplaats stond de grote wagen al klaar om de kinderen naar Ursem terug te rijden. Onderweg kregen zij een ijsje en zij maakten nog een grote ronde door het dorp. De kinderen dansten en vierden feest op de muziek die ook mee was op de kar. Bij SC Dynamo aangekomen kregen zij nog een patatje en daarna gingen ze tevreden naar huis.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Ursem

Dynamo JO11-2 uit Ursem kampioen

Meer meldingen in deze omgeving

112 melding
Dinsdag 23-6-2026 om 13:58
Henneland, Ursem


Binnenlands nieuws
Maandag 22-6-2026
Ursem


112 melding
Maandag 22-6-2026 om 13:15
Nijverheidsterrein, Ursem

Binnenlands nieuws
Zondag 21-6-2026
Rustenburg

112 melding
Zondag 21-6-2026 om 09:01
Ruijtersstraat, 1645SC Ursem

112 melding
Zaterdag 20-6-2026 om 09:39
Middengouw, 1645PN Ursem

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Ursem

Instellen

Meer nieuws in Ursem

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement