Veelgestelde vragen

Lees de informatie hieronder om te kijken of dit je vraag beantwoord. Is dat niet het geval, dan kun je ons altijd een e-mail sturen en wij doen dan ons best om binnen 48 uur (op werkdagen) te reageren.

Verwijderen faillissementen

Gegevens over faillissementen zijn afkomstig van het Centraal Insolventieregister (CIR) en worden in principe niet op verzoek verwijderd. Conform de regelgeving van het CIR worden faillissementen 6 maanden na beëindiging (dus niet 6 maanden na uitspraak!) automatisch verwijderd. Wel wordt er uiteraard een uitzondering gemaakt voor faillissementen die onterecht zijn uitgesproken en zijn ingetrokken. Na publicatie door de rechtbank worden deze direct van onze site verwijderd.

Overige gegevens verwijderen

Staat je bedrijf of woning op Oozo.nl en wil je dit verwijderd hebben? Stuur ons dan een e-mail met daarin bij voorkeur postcode en huisnummer van het te verwijderen adres en doorgaans zal je verzoek binnen enkele dagen zijn verwerkt.

Mijn gegevens staan nog op Google

Hebben wij je gegevens verwijderd, maar komt het nog wel voor in de Google zoekresultaten? Dien dan een verzoek in bij Google om de gegevens ook uit de zogenaamde cache te verwijderen. Doorgaans is het dan binnen enkele uren tot een dag uit de Google zoekresultaten verwijderd.

Waarom staat mijn bedrijf niet op Oozo?

Wij ontvangen de gegevens van alle nieuw ingeschreven bedrijven en publiceren deze op Oozo.nl. Dit doen wij sinds 2013. Is je bedrijf echter vóór deze tijd al ingeschreven dan is de kans groot dat die gegevens niet bij ons bekend zijn.

Wil je jouw bedrijf (geheel gratis) op Oozo vermelden? Ga dan naar deze pagina, vul je kvk nummer in en binnen een minuut is het geregeld.

Staat je bedrijf al wel op Oozo.nl maar kloppen de gegevens niet? Klik dan op jouw bedrijfspagina op de knop 'Dit is mijn bedrijf' waarna je alle gegevens zelf kunt wijzigen.

© 2012 - 2025 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement