Donderdag 23 februari 2017 10:23 uur
Benningbroek
Ontvang updates voor Sijbekarspel
Benningbroek - Een 88-jarige vrouw uit Bennebroek was in haar auto onderweg naar de supermarkt, maar zij belandde uiteindelijk bij de bloemist.
Omstreeks 14.40 uur reed de vrouw in haar auto vanaf de Narcissenlaan de Zwarteweg op om vervolgens aan de rechterzijde te parkeren. In plaats van te remmen, gaf zij gas en reed spontaan de bloemenwinkel in. Personeel kon nog net op tijd opzij springen. De vrouw vertelde onderweg te zijn naar de supermarkt. Er raakte niemand gewond.
De politie heeft het rijbewijs van de vrouw ingenomen.
Bekijk al het lokale nieuws van Sijbekarspel