Donderdag 26 juli 2012 07:00 uur
Leveroy
Ontvang updates voor Leveroy
Op zondag 12 augustus 2012 organiseert Schutterij St. Barbara drietal- en persoonlijk kampioenschieten. Dit gebeurt bij het clublokaal van de schutterij aan de Sillenhoek. Iedere inwoner van Leveroy wordt uitgenodigd om hier met familie, vrienden en/of collega’s aan deel te nemen. Kampioen worden kan alleen iemand zonder federatie bewijs van het OLS. Bij de drietallen mag per drietal een schutter van St. Barbara opgesteld worden. We beginnen om 15.00 uur. Dit gebeuren vind plaats met de zware buks van de schutterij. Heb je hier altijd al eens mee willen schieten dan is dit je kans. Je mag mee doen vanaf groep acht van de basisschool.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Leveroy