Zaterdag 20 juni 2020 om 21:28
Afkomstig van Twitter
De jongens die zaterdagavond na drugsgebruik in het ziekenhuis terechtkwamen, zetten vooraf het skatepark bij de Oosterplas in Den Bosch en de omgeving daarvan flink op stelten. Dat zeggen andere jongeren. Die ooggetuigen geven aan dat ze bij het parkje aankwamen en dat meerdere jongens hysterisch rondrenden, heel veel kabaal maakten en agressief waren.
's-Hertogenbosch > Zuidoost > Aawijk-Zuid > 5215HT