Maandag 31 maart 2025 21:33 uur
Beltrum
Ontvang updates voor Beltrum
BELTRUM - Het team WSW heeft afgelopen vrijdag op de voorlaatste wedstrijddag de Paklacktitel in de wacht gesleept. Het had met nog twee wedstrijden te spelen 1 verliespunt minder dan concurrent en meervoudig kampioen KWWâ€12, dat 1 wedstrijd meer had gespeeld. KWW’12 kwam vrijdag eerder in actie dan WSW en moest met 4-3 het onderspit delven tegen der Angstgegner. Dus was de titel voor WSW binnen als zij hun wedstrijd tegen de Briketten wonnen. En WSW wist de wedstrijd met 4-3 te winnen en zodoende kampioen te worden.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Beltrum