De Gelderlander
Dinsdag 5 november 2019 om 18:14
WEHL - De Domus is recent met stille trom vertrokken uit Wehl. ,,Alle bewoners zijn weg", zegt Evalyne van Lokhorst, woordvoerder van het Leger des Heils waar de Domus onder valt. Eind augustus van di
Doetinchem > Wehl