Zaterdag 23 november 2019 om 12:47
Afkomstig van Twitter
Pas nadat wij een inbreker o.i.d. hebben verwijderd uit het huis, straat of buurt, overdag dit netjes melden bij jullie? Uiteraard zonder aangifte want die wordt toch niet opgenomen. .
Oss > Lith