Zondag 28 maart 2021 om 15:56
Bericht afkomstig van Twitter
Anderen
Ontvang updates voor Anderen
Duizenden mensen zijn zondag op de been in Yangon om te demonstreren tegen de staatsgreep in Myanmar.
,,We zullen vooruitgaan en doorgaan totdat we democratie hebben. Weg met de militaire dictatuur’’, zei demonstrant Myo Win tegen persbureau AFP. Anderen liepen met spandoeken met teksten als: ‘We willen geen militaire dictatuur.’
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Anderen
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Anderen
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG