Woensdag 17 februari 2021 om 17:52
Bericht afkomstig van Twitter
Faktorij, Alkmaar
Ontvang updates voor 't Rak-Noord
'Voertuig te water!'Faktorij #deMare #alkmaar.Wie gaat er ook nog met zijn tractor?? het ijs op nu het flink aan het dooien??is.Goed dat jullie wijkagent onwijs goed kan vissen??.Tractor terug naar de boerderij gebracht,voordat hij weer op het ijs belandt en #112 gebeld wordt..
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in 't Rak-Noord
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor 't Rak-Noord
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG