Grapperhaus: terreurbestrijding op moord advocaat kroongetuige | Binnenland |..

Woensdag 18 september 2019 om 14:09

Bericht afkomstig van Twitter

Binnenland

Moord, doodslag, overlijden

Minister Grapperhaus zet de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) op de moord op de Amsterdamse advocaat Derk Wiersum. Hij stond Nabil B. bij, de kroongetuige in de zaak tegen de moordbende van Ridouan Taghi.

Minister Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) heeft een team opgezet met vertegenwoordigers van de politie en het Openbaar Ministerie, dat onder regie van de NCTV staat.

Bekijk de oorspronkelijk tweet

Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt

Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.

Bekijk alle 112 meldingen Binnenland

Grapperhaus: terreurbestrijding op moord advocaat kroongetuige | Binnenland |..

Meer meldingen in deze omgeving

Melding politie Binnenland
112 melding
Zondag 13 oktober 2019 om 11:43
Binnenland

Bestond er een redelijke verdenking dat de vrouwen een taser bij zich droegen?

Melding politie Binnenland
112 melding
Woensdag 9 oktober 2019 om 11:31
Binnenland

In de jaren ‘80 ‘90 deden ze dat ook! Alleen voor ALLOCHTONE Pabo-studenten!

Melding politie Binnenland
112 melding
Maandag 7 oktober 2019 om 20:52
Binnenland

Niet te hopen dat het zo'n oude dieselbus is.

Nu trending via @ADnl 3-jarig jongetje overleden na aanrijding op fietsje in woonwijk | Binnenland.
112 melding
Zaterdag 5 oktober 2019 om 21:11
Binnenland

Een jongetje (3) is vanmiddag om het leven gekomen bij een ongeval op Urk. De kleuter werd op zijn fietsje aangereden door een auto.

Melding brandweer Kwikstaart Barendrecht
112 melding
Zaterdag 5 oktober 2019 om 01:04
Kwikstaart , Barendrecht

De brandweer is met spoed gealarmeerd voor een melding van een autobrand aan de #Kwikstaart thv de #Bergeend.

Brandweer met grote spoed naar Kwikstaart in Barendrecht vanwege brand
112 melding
Zaterdag 5 oktober 2019 om 01:01
Kwikstaart , Barendrecht

In de nacht van vrijdag op zaterdag 5 oktober 2019 om 01:00 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Kwikstaart te Barendrecht.

Melding vechtpartij Binnenland
112 melding
Donderdag 3 oktober 2019 om 18:58
Binnenland

Nog iets te melden over het tuig?

Terreurverdachte loopt tegen lamp, politie zette ‘keylogger' op zijn pc | Binnenland |..
112 melding
Donderdag 3 oktober 2019 om 18:14
Binnenland

Een Utrechtse terreurverdachte is tegen de lamp gelopen omdat de politie meekeek op zijn computer via een zogenoemde ‘keylogger’, die slaat de toetsaanslagen op een pc op.

Melding wapenbezit Binnenland
112 melding
Donderdag 26 september 2019 om 13:05
Binnenland

Als het mijn zoon zou zijn geweest...........!

Goh. Dit had niemand verwacht.
112 melding
Donderdag 26 september 2019 om 11:34
Binnenland

Kuch... #Klassenjustitie Zoon Halsema niet vervolgd voor wapenbezit | Binnenland |..

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Binnenland

Instellen