Grapperhaus: terreurbestrijding op moord advocaat kroongetuige | Binnenland |..

Woensdag 18 september 2019 om 14:09

Bericht afkomstig van Twitter

Binnenland

Moord, doodslag, overlijden

Minister Grapperhaus zet de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) op de moord op de Amsterdamse advocaat Derk Wiersum. Hij stond Nabil B. bij, de kroongetuige in de zaak tegen de moordbende van Ridouan Taghi.

Minister Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) heeft een team opgezet met vertegenwoordigers van de politie en het Openbaar Ministerie, dat onder regie van de NCTV staat.

Bekijk de oorspronkelijke tweet

Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt

Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.

Bekijk alle 112 meldingen Binnenland

Grapperhaus: terreurbestrijding op moord advocaat kroongetuige | Binnenland |..

Meer meldingen in deze omgeving

Intimidatie door drugs criminelen verhindert waarschuwen Politie.
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 18:41
Binnenland

WAKKER WORDEN GRAAG. De haven zucht onder de drugsmisdaad.. #FD #politie Binnenland

Fietser (31) omgekomen na aanrijding met vrachtwagen Amsterdam | Binnenland |. wil nog niet .
112 melding
Donderdag 24 september 2020 om 13:17
Binnenland

De politie meldt dat een vrouw is overleden na een botsing met een vrachtwagen in de hoofdstad.

Tjeeeeees! Dan weet ik er nog 1. Verplicht (en handhaaf) bij sieraden een kaartje met NEP of ECHT.
112 melding
Donderdag 24 september 2020 om 12:43
Binnenland

Scheelt berovingen en moord. Plan Rotterdam: Dikke boete bij meer dan 2000 euro op zak | Binnenland |..

Studenten drommen samen in park Leiden, politie grijpt in | Binnenland |..
112 melding
Vrijdag 18 september 2020 om 07:50
Binnenland

Tientallen, misschien een honderdtal studenten hebben zich donderdagnacht verzameld in het Van der Werfpark in Leiden voor een spontaan feest.

Melding politie Binnenland
112 melding
Donderdag 17 september 2020 om 12:54
Binnenland

Corruptie bij politie schokt: 'De vijand was al die tijd aan boord' | Binnenland |.

Melding politie Binnenland
112 melding
Donderdag 17 september 2020 om 12:53
Binnenland

Corruptie bij politie schokt: 'De vijand was al die tijd aan boord' | Binnenland |.

Melding politie Binnenland
112 melding
Donderdag 17 september 2020 om 12:53
Binnenland

Corruptie bij politie schokt: 'De vijand was al die tijd aan boord' | Binnenland |.

Melding politie Binnenland
112 melding
Donderdag 17 september 2020 om 12:50
Binnenland

Corruptie bij politie schokt: 'De vijand was al die tijd aan boord' | Binnenland |.

'Geheim' telefoonverkeer legt ernstige corruptie bij politie bloot | Binnenland ?@ChrisvanDamCDA? ?@attjekuiken? ?@kathalijne? .
112 melding
Woensdag 16 september 2020 om 22:53
Binnenland

Het omvangrijke rechercheonderzoek 26Lemont, naar de communicatie tussen criminelen, heeft ernstige corruptie bij de politie en andere opsporingsdiensten blootgelegd.

'Geheim' telefoonverkeer legt ernstige corruptie bij politie bloot | Binnenland ?@ChrisvanDamCDA? ?@attjekuiken? ?@kathalijne? .
112 melding
Woensdag 16 september 2020 om 22:51
Binnenland

Het omvangrijke rechercheonderzoek 26Lemont, naar de communicatie tussen criminelen, heeft ernstige corruptie bij de politie en andere opsporingsdiensten blootgelegd.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Binnenland

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl