Melding hulpdiensten Binnenland

Woensdag 14 oktober 2020 om 17:55

Bericht afkomstig van Twitter

Binnenland

Geweld tegen hulpdiensten, situatie in noodcentrales 101, ANPR-camera's & databank, strijd tegen criminaliteit in Antwerpen,...

vragen @AnneliesVerlind, nieuwe minister v Binnenlandse Zaken in comm #Binnenland >. // Live >..

Bekijk de oorspronkelijke tweet

Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt

Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.

Bekijk alle 112 meldingen Binnenland

Melding hulpdiensten Binnenland

Meer meldingen in deze omgeving

En de waarschuwing #blijfthuis is ook op zijn plaats.
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 16:09
Binnenland

Maak van #BlackFriday geen superspreader. ?@rivm? ?@CrisisGLZ? Politie waarschuwt voor oplichting rond feestdagen Black Friday: ‘Trap er niet in' | Binnenland |..

Mag de Politie zomaar binnen vallen op je eigen terrein als je geen overlast veroorzaakt?
112 melding
Zondag 15 november 2020 om 11:17
Binnenland

Politie maakt eind aan tentfeest in Nieuw-Vennep | Binnenland |..

Ja okay.... Wanneer gast justitie kindermisbruikers dan eens een keer echt hard aanpakken?
112 melding
Zaterdag 14 november 2020 om 03:02
Binnenland

Ik spreek uit ervaring Helaas ?? Politie en justitie: stop met jagen op 'pedo's' | Binnenland |..

Nu trending via @ADnl Politie en justitie: Stop met jagen op ‘pedo's' voordat er meer doden vallen | Binnenland.
112 melding
Vrijdag 13 november 2020 om 07:52
Binnenland

De jacht op kindermisbruikers door burgers loopt compleet uit de hand.

In de serie: Knalgoed! Vijf aanhoudingen in Uden na vondst vuurwapens in meerdere bussen, politie lost waarschuwingsschot | Binnenland |..
112 melding
Donderdag 12 november 2020 om 18:53
Binnenland

Vijf personen zijn vanmiddag aangehouden op een parkeerplaats bij het Van der Valk Hotel in Uden, omdat ze in bussen reden vol met vuurwapens. De politie loste daarbij een waarschuwingsschot.

Ik geloof hier absoluut niks van die gasten vonden het gewoon leuk om een homo in elkaar te schoppen!
112 melding
Donderdag 12 november 2020 om 14:52
Binnenland

! Pedojacht leidde tot fatale mishandeling Jan (73) in Arnhem | Binnenland |..

Als jij gestolen spullen terug geeft wordt je beloond!
112 melding
Dinsdag 10 november 2020 om 14:59
Binnenland

Politie belooft winkeldief 'warme cel' in ruil voor dure jas | Binnenland |..

Zulke horen niet op straat te lopen niet eens in n vrij land te zijn >>> Zoon Nederlandse imam roept op tot moord in België | Binnenland |..
112 melding
Vrijdag 6 november 2020 om 01:11
Binnenland

De tiener die dit weekend in de Belgische plaats Verviers rondliep en opriep tot het doden van christenen, is de zoon van een Nederlands-Marokkaanse imam.

Tegenwoordig is iedereen maar verward zo lijkt het wel.
112 melding
Donderdag 5 november 2020 om 17:54
Binnenland

Justitie slikt dat smoesje als zoete koek! 'Verwarde man' opgepakt in Essalam-moskee Rotterdam: 'Had hulp nodig' | Binnenland |..

Nu trending via @ADnl Boa's en politie gaan maximale groepsgrootte van twee niet streng handhaven | Binnenland.
112 melding
Donderdag 5 november 2020 om 02:29
Binnenland

De kans dat je op de bon geslingerd wordt als je op straat met drie of vier volwassenen staat te kletsen, lijkt niet bijster groot.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Binnenland

Instellen