Studenten drommen samen in park Leiden, politie grijpt in | Binnenland |..

Vrijdag 18 september 2020 om 07:50

Bericht afkomstig van Twitter

Binnenland

Tientallen, misschien een honderdtal studenten hebben zich donderdagnacht verzameld in het Van der Werfpark in Leiden voor een spontaan feest.

De politie heeft, na boosheid in de buurt, een einde aan het feest gemaakt.

Bekijk de oorspronkelijke tweet

Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt

Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.

Bekijk alle 112 meldingen Binnenland

Studenten drommen samen in park Leiden, politie grijpt in | Binnenland |..

Meer meldingen in deze omgeving

Nu trending via @ADnl Boa's en politie worstelen met handhaving: ‘Meer zwartrijders, meer agressie' | Binnenland.
112 melding
Woensdag 21 oktober 2020 om 09:32
Binnenland

De hardere maatregelen van het Veiligheidsberaad tegen coronaovertreders zijn ‘volstrekt onuitvoerbaar’.

Goede moeders????Twee moeders brengen zonen naar de politie na straatroof | Binnenland |..
112 melding
Dinsdag 20 oktober 2020 om 14:21
Binnenland

Renault heeft het zwaar door de coronacrisis, maar dochteronderneming Alpine staat voor een glansrijke toekomst. Althans, als het aan ceo Luca de Meo ligt.

Melding hulpdiensten Binnenland
112 melding
Woensdag 14 oktober 2020 om 17:55
Binnenland

Geweld tegen hulpdiensten, situatie in noodcentrales 101, ANPR-camera's & databank, strijd tegen criminaliteit in Antwerpen,...

Hè ja, ernstige corruptie bij de politie kan er ook nog wel bij.
112 melding
Dinsdag 13 oktober 2020 om 21:38
Binnenland

Functioneert er eigenlijk iets of iemand nog wel integer in dit land? ‘Geheim' telefoonverkeer legt ernstige corruptie bij politie bloot | Binnenland |..

Wat een zooitje Alarm politie: ‘Honderden zedenzaken op de plank' | Binnenland |..
112 melding
Vrijdag 9 oktober 2020 om 11:42
Binnenland

LIVE | Man die dochter doodde: ’Ze werd gebruikt als seksslaaf, ik heb dat gestopt’

Er zijn minderjarigen die zich erger gedragen dan een meerderjarige....Reprimande gaat lang niet altijd goed.
112 melding
Donderdag 1 oktober 2020 om 19:42
Binnenland

Proef: politie geeft reprimande bij strafbaar feit door jongere | Binnenland |..

Man (23) aangehouden na gewelddadige beroving Gordon | Binnenland |..
112 melding
Donderdag 1 oktober 2020 om 16:36
Binnenland

En als hij Gordon van Vliet had geheten, loodgieter te ameisdam? Had de politie dan ook binnen 24 uur een dader? .

Het straffen wordt alleen maar slapper: Proef: politie geeft reprimande bij strafbaar feit door jongere | Binnenland |..
112 melding
Donderdag 1 oktober 2020 om 13:38
Binnenland

Jongeren die voor het eerst een licht vergrijp begaan, zoals een winkeldiefstal, worden voortaan niet meegenomen naar het politiebureau en uren ingesloten.

Intimidatie door drugs criminelen verhindert waarschuwen Politie.
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 18:41
Binnenland

WAKKER WORDEN GRAAG. De haven zucht onder de drugsmisdaad.. #FD #politie Binnenland

Fietser (31) omgekomen na aanrijding met vrachtwagen Amsterdam | Binnenland |. wil nog niet .
112 melding
Donderdag 24 september 2020 om 13:17
Binnenland

De politie meldt dat een vrouw is overleden na een botsing met een vrachtwagen in de hoofdstad.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Binnenland

Instellen