Nu trending via @ADnl Politie en justitie: Stop met jagen op ‘pedo's' voordat er meer doden vallen | Binnenland.

Vrijdag 13 november 2020 om 07:52

Bericht afkomstig van Twitter

Binnenland

De jacht op kindermisbruikers door burgers loopt compleet uit de hand.

Het moet nú stoppen, zeggen hoofdofficier John Lucas van het Landelijk Parket en politiechef Oscar Dros. Gisteren bleek de dood van een 73-jarige Arnhemmer het gevolg van pedohunting . Dros: ,,We zijn bang dat er meer doden vallen.’’

Bekijk de oorspronkelijke tweet

Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt

Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.

Bekijk alle 112 meldingen Binnenland

Nu trending via @ADnl Politie en justitie: Stop met jagen op ‘pedo's' voordat er meer doden vallen | Binnenland.

Meer meldingen in deze omgeving

Politie is niet te vertrouwen.
112 melding
Maandag 18 januari 2021 om 09:17
Binnenland

?? #rotzooitje ‘Politie wiste sporen uit na dood informant' | Binnenland |..

: 'Politie wiste sporen uit na dood informant' | Binnenland. . via @GoogleNews
112 melding
Maandag 18 januari 2021 om 07:51
Binnenland

Nadat een politie-informant aan stukken gezaagd was teruggevonden, heeft de politie cruciale informatie voor de rechtbank verzwegen en sporen van de operatie uitgewist.

Vrouw raakt gefrustreerd.  Vrouw spuugt buschauffeur in gezicht in Gorredijk: politie deelt beelden | Binnenland |..
112 melding
Woensdag 13 januari 2021 om 18:43
Binnenland

RTL noemt het verhaal dat Albert Verlinde dinsdag de wereld inbracht over een ’knokpartij’ tussen Waylon en Ali B achter de schermen van The Voice of Holland grote onzin.

Blijkt wel weer hoe godsgetreurd stom die hufters op alle manieren zijn  Feestvierders in Arnhemse bunker aan de dood ontsnapt: brandweer meet grote hoeveelheid koolmonoxide | Binnenland |..
112 melding
Zaterdag 2 januari 2021 om 09:24
Binnenland

Het had niet veel gescheeld of de zeventig feestvierders in de Arnhemse bunker hadden de nieuwjaarsnacht niet overleefd.

Hier herken je het karakter van deze man. Hij smult van zijn rol #veiligheidsregio #politiestaat Uitspraak Bruls valt verkeerd: verloven politie niet ingetrokken | Binnenland |..
112 melding
Woensdag 30 december 2020 om 09:43
Binnenland

De Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls heeft ‘onnodige onrust’ veroorzaakt door te zeggen dat rond de jaarwisseling alle verloven bij de politie zijn ingetrokken.

Uitspraak Bruls valt verkeerd: verloven politie niet ingetrokken | Binnenland |.
112 melding
Dinsdag 29 december 2020 om 20:46
Binnenland

Je vraagt je af waarom zegt iemand iets wat op niks gebaseerd is en dan toch doen....... Het is niet de eerste keer dat Bruls uit zijn nek lult ??.

Ik dacht dat het synoniem voor ‘verwarde man' een Islamitische terrorist was, of wellicht een nazie!
112 melding
Maandag 28 december 2020 om 17:27
Binnenland

U gaat wel erg ver!! Reden tot ontvolgen Adieu.. #Baudet en #Hiddema vooral arbeidsgeschikt voor cabaret | Binnenland |..

'Vechtpartij' Amsterdamse super om mondkapje caissière | Binnenland |..
112 melding
Maandag 28 december 2020 om 01:57
Binnenland

Elke fout bij het inenten, hoe klein ook, kan de toch al geringe vaccinatiebereidheid ondermijnen.

Vechtpartij Amsterdamse super om mondkapje caissière | Binnenland |.
112 melding
Zaterdag 26 december 2020 om 21:03
Binnenland

Angst voor een matig virus zet mensen tegen elkaar op. Nederland wordt ziek, maar niet van het virus..

Johnny de Mol ontkent poging tot doodslag ex-vriendin | Binnenland |.??nou, als u het mij vraagt komt deze dame daar rijkelijk laat mee.......heel bijzonder.......
112 melding
Donderdag 17 december 2020 om 00:12
Binnenland

Shima Kaes, ex-vriendin van Johnny de Mol, heeft na zes jaar aangifte gedaan wegens mishandeling en poging tot doodslag door de SBS-presentator.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Binnenland

Instellen