Dinsdag 2 juni 2020 om 06:03
Bericht afkomstig van Twitter
Hoogeloon
Ontvang updates voor Hoogeloon
Een huis aan de Heuvel in Hoogeloon is maandagnacht uitgebrand. Buren moesten uit hun huizen worden gehaald. Voor zover bekend raakte niemand gewond. Halverwege de brand stortten het dak en een deel van de gevel in.
Het pand uit 1936 werd gerestaureerd. De brand brak rond één uur uit. De brandweer was met veel eenheden uitgerukt en hield ook de naastgelegen panden nat om te voorkomen dat het vuur oversloeg. De bewoners van die huizen moesten naar buiten.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Hoogeloon
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Hoogeloon
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG