Hoe dan? Waarom het filmen van andermans leed? Ik snap het oprecht ook niet wat de toegevoegde waarde is van zo'n filmpje...

Woensdag 12 augustus 2020 om 09:14

Bericht afkomstig van Twitter

Nieuwe Kadijk, 4816AP Breda

Reanimatie

Ontvang updates voor Biesdonk

Politie woest over voorbijgangers die reanimatie Breda filmen: 'Hoe haal je het in je hoofd!'.

De politie is boos op voorbijgangers die dinsdag met hun mobieltjes uitgebreid een reanimatie filmden op de Nieuwe Kadijk in Breda. Daar was een automobilist tegen een boom gereden. De bestuurder - een 86-jarige Bredanaar - overleed aan zijn verwondingen.

Bekijk de oorspronkelijke tweet

Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt

Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.

Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Biesdonk

Meer meldingen in deze omgeving

112 melding
Woensdag 24-6-2026 om 10:01
Nieuwe Kadijk, 4816AP Breda

112 melding
Woensdag 24-6-2026 om 10:01
Nieuwe Kadijk, 4816AP Breda

112 melding
Woensdag 24-6-2026 om 10:01
Nieuwe Kadijk, 4816AP Breda

112 melding
Woensdag 24-6-2026 om 10:01
Nieuwe Kadijk, 4816AP Breda

112 melding
Woensdag 24-6-2026 om 10:01
Nieuwe Kadijk, 4816AP Breda

Nieuw bedrijf
Juni 2026
Moerwijk 46, 4826HP Breda

112 melding
Maandag 22-6-2026 om 08:45
Nieuwe Kadijk, 4816AP Breda

112 melding
Maandag 22-6-2026 om 08:45
Nieuwe Kadijk, 4816AP Breda

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Biesdonk

Instellen

Meer nieuws in Biesdonk

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement