Maandag 14 oktober 2019 om 09:26
Argusvlinder, Breda
Ontvang updates voor Westerpark
Op maandag 14 oktober 2019 om 09:26 uur is er een melding van een omwonende binnengekomen met betrekking tot de Argusvlinder te Breda. De melding zou zijn gedaan in verband met te hard rijden.
Volgens de melder zouden auto's, motoren en bestelauto's op de Argusvlinder zorgen voor een onveilige situatie voor voetgangers, fietsers en scootmobielen.
De klacht van de melder en/of Veilig Verkeer Nederland vind je hieronder.
Ondanks plaatsing van drempels, wordt er nog steeds regelmatig te hard gereden. Ook door buurtbewoners zelf! Daarbij is het voor mensen vaak nodig om tussen de drempels nog even goed gas te geven.
Bekijk alle 112 meldingen en klachten in Westerpark
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Westerpark
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG