Donderdag 18 maart 2021 om 09:26
De Fabriek, Edam-Volendam
Ontvang updates voor De Watering
Op donderdag 18 maart 2021 om 09:26 uur is er een melding van een omwonende binnengekomen met betrekking tot de De Fabriek te Edam-Volendam. De melding zou zijn gedaan in verband met te hard rijden.
Volgens de melder zouden auto's en bestelauto's op de De Fabriek zorgen voor een onveilige situatie voor voetgangers, fietsers en electrische fietsen.
De klacht van de melder en/of Veilig Verkeer Nederland vind je hieronder.
Hier wordt te hard gereden. Dit is een nieuwbouwwijkje met spelende kinderen. Er zouden drempels of versmallingen aangebracht moeten worden om de snelheid te verminderen.
Bekijk alle 112 meldingen en klachten in De Watering
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor De Watering
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG