Opnieuw ingebroken bij regionale dierenambulance Haarlem.

Maandag 16 november 2020 om 16:04

Bericht afkomstig van Twitter

Willem Pijperstraat, 2033RA Haarlem

Inbraak

Ontvang updates voor Componistenbuurt

Het was in de nacht van zondag op maandag opnieuw raak bij de regionale dierenambulance in Haarlem. Iets meer dan een jaar geleden was er ook ingebroken en toen waren de daders er met €1500 vandoor gegaan. Medewerker Wil van Bentem vertelt aan NH Nieuws hoeveel verlies ze dit keer lijden: “Alles bij elkaar komen we op ongeveer 4.000 euro aan schade uit.”

De inbraak vond plaats in het kantoor aan de Willem de Pijperstraat in Haarlem. Daarbij zijn camerabeelden gemaakt waarop te zien is hoe twee inbrekers rond half twee ‘s nachts hun slag slaan.

Bekijk de oorspronkelijke tweet

Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt

Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.

Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Componistenbuurt

Meer meldingen in deze omgeving

112 melding
Donderdag 25-6-2026 om 13:13
Bastiaansstraat, Haarlem

Nieuw bedrijf
Juni 2026
Zomervaart 203, 2033DE Haarlem

Nieuw bedrijf
Juni 2026
Zomervaart 203, 2033DE Haarlem

112 melding
Vrijdag 19-6-2026 om 14:38
Richard Holkade, 2033PZ Haarlem

112 melding
Zaterdag 30-5-2026 om 16:06
Johan Wagenaarring, 2033NZ Haarlem

112 melding
Donderdag 28-5-2026 om 10:58
Dirk Schäferstraat, Haarlem

112 melding
Woensdag 27-5-2026 om 13:38
Bastiaansstraat, Haarlem

112 melding
Maandag 25-5-2026 om 00:22
Dirk Schäferstraat, Haarlem

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Componistenbuurt

Instellen

Meer nieuws in Componistenbuurt

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement