Dinsdag 23 maart 2021 om 09:48
Bericht afkomstig van Twitter
Kloppersingel, Haarlem
Ontvang updates voor Patrimoniumbuurt
Vandaag in 2003 was er een grote brand in de Koningkerk aan de Kloppersingel in Haarlem.
Drie van mijn ploegmaten kwamen daar om. Het is alweer 18 jaar geleden. Ik ga verder met mijn leven en ben alweer 10 jaar geen brandweervrouw meer, maar vandaag ben ik dat weer wel. #rip.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Patrimoniumbuurt
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Patrimoniumbuurt
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG