Donderdag 15 mei 2025 om 09:49
Bericht afkomstig van Twitter
Halfweg
Ontvang updates voor Wijk 00
Welkom in Halfweg. Hier hebben mensen hun rijbewijs gehaald bij een pak DE.
Dat is een cliché, maar dat maakt ons dus helemaal niets uit. Als je niet halfweg komt in Halfweg, knal je keihard tegen een paal. Heb je veel pech, dan zit er iemand met een telefoon achter het stuur bij de kruising. Bij rood licht mag je best je telefoon pakken, als je hem bij groen maar weer weglegt. Deze jongeman heeft z’n telefoon gepakt om de escapades van de meneer in de rode auto te filmen.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Wijk 00
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wijk 00
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG