Donderdag 3 september 2020 om 17:52
Bericht afkomstig van Twitter
Kroon
Ontvang updates voor Kroon
De in opspraak geraakte Marco Kroon noemt zijn wildplas-actie tijdens carnaval vorig jaar ‘pure overmacht’. Alles had hij er aan gedaan om netjes naar een toilet te kunnen gaan, vertelde hij aan de kantonrechter, maar hij kon echt niet anders meer.
Ja, hij heeft staat plassen op straat, vertelde hij de rechter. Geen twijfel daarover. Maar het was pure overmacht, legde Marco Kroon de militaire kantonrechter nog eens haarfijn uit als hem wordt gevraagd waarom hij dat deed. ,,Elk jaar loop ik dezelfde route met carnaval. Elk jaar plas ik op dezelfde plekken, maar nu was in één straat de looprichting veranderd in verband met de veiligheid. Ik kon het niet meer ophouden.”
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Kroon