Dinsdag 14 september 2021 om 15:49
Bericht afkomstig van Twitter
America
Ontvang updates voor America
Ik heb me, 3 dagen na de uitzending door "9/11, One day in America" gevochten Diep respect voor alle hulpverleners.
De brandweer, politie, ambulancediensten & ziekenhuispersoneel. HELDEN! We moeten ons diep schamen dat wij ze in Nederland uitschelden en bedreigen #hulpverleners
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in America
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor America
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG