Dinsdag 17 december 2019 om 08:25
Bericht afkomstig van Twitter
De Bouw, Bouwen
Ontvang updates voor Bouwen
Zo bouw je als #MKB'er aan een krachtig en onderscheidend employer brand. .
Veel mensen zien een employer brand als iets groots. Ze denken dat er enorme budgetten voor nodig zijn, en dat je toch minstens een Ster-reclame tijdens de finale van het WK voetbal moet hebben, of een enorme stand met veel toeters en bellen op een toonaangevende carrièrebeurs. Maar niet iedereen kan zich dat veroorloven. En ik durf zelfs te stellen dat een employer brand pas echt krachtig wordt, als je het – in het klein – kunt zien, kunt aanraken en er interactie mee kunt hebben. Pas dan wordt het geloofwaardig voor een kandidaat.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Bouwen
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Bouwen
Instellen
© 2012 - 2025 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG